Τα ελαστικά της Goodyear επιλέχθηκαν ως εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης για το νέο Renault Mégane E-TECH Electric.
Renault Megane E-TECH με ελαστικά Goodyear
1629 Επισκέψεις στο άρθρο
Renault και Gοodyear ξανά μαζί! Ο λόγος; Tο ολοκαίνουριο Mégane E-TECH Electric, το πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γαλλικής μάρκας θα έχει ως εξοπλισμό πρώτης τοποθέτηση τα premium ελαστικά της Goodyear.
Για την ακρίβεια η γαλλική μάρκα επέλεξε 3 διαφορετικά ελαστικά της Goodyear που θα «φορέσει» το νέο της μοντέλο. Τα δύο αυτά παγκόσμια brands δεν συνεργάζονται για πρώτη φορά, αφού η γαλλική εταιρεία είχε επιλέξει το EfficientGrip Performance ως ελαστικό πρώτης τοποθέτησης στο Renault Captur 1 και το Eagle F1 Asymmetric 3 στο Espace.
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητό της Renault μπορείτε να το αποκτήσετε εξοπλισμένο με το νέο Goodyear EfficientGrip Performance 2 σε διάσταση 195/60R18. Είναι το ιδανικό θερινό ελαστικό για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Προσφέρει πολλά χιλιόμετρα και είναι εμπλουτισμένο με καινοτόμες τεχνολογίες, ώστε να μπορεί να ικανοποιήσει τους πλέον απαιτητικούς οδηγούς που αναζητούν υψηλή χιλιομετρική απόδοση και ταυτόχρονα κορυφαίες επιδόσεις φρεναρίσματος σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.
Η επόμενη επιλογή είναι το Goodyear EfficientGrip Performance, το οποίο επιλέχθηκε για τη μεγαλύτερη διάσταση 215/45R20 χάρη στην εξαιρετικά χαμηλή αντίσταση κύλισης 5,7 kg/t και τις εξαιρετικές επιδόσεις στις στροφές. Μάλιστα, έχει πετύχει την υψηλότερη αξιολόγηση με βάση τους κανονισμούς της Ε.Ε. για αποδοτική πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο (Κλάση Α), ενώ χάρη στην τεχνολογία Wear Control διασφαλίζει βέλτιστη ισορροπία μεταξύ πρόσφυσης σε βρεγμένο δρόμο και χαμηλή αντίσταση κύλισης σε όλη τη διάρκεια ζωής του.
Επίσης για όσους χρειάζονται ένα ελαστικό «4 εποχών», μπορούν να επιλέξουν το Vector 4Seasons Gen-3, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και στις δύο προαναφερθείσες διαστάσεις. Είναι ένα ακόμα πιο εξελιγμένο ελαστικό που ανήκει στην γκάμα της Goodyear. Προσφέρει μεγάλη πρόσφυση και ασφαλή οδήγηση σε όλες τις καιρικές συνθήκες, σε συνδυασμό με την χαμηλή αντίσταση κύλισης και την μεγάλη διάρκεια ζωής.
Όσον αφορά το MéganeE-TECHElectric, οι παραδόσεις του οποίου ξεκίνησαν στις αρχές του χρόνου, είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας Renault-Nissan-Mitsubishi, ο οποίος ζυγίζει μόνο 145 κιλά και αποδίδει είτε 96 kW (130 ίππους) είτε 160 kW (218 ίππους) ανάλογα με τις εκάστοτε προδιαγραφές.
Αξιοσημείωτη είναι η μπαταρία του, η οποία είναι η πιο λεπτή σε σχέση με τον ανταγωνισμό με μόλις 110 χιλ. πάχος, που της επιτρέπει να εφαρμόζει άνετα στην πλατφόρμα CMF-EV, χαμηλώνοντας το συνολικό ύψος του οχήματος. Διατίθεται σε δύο χωρητικότητες: 40 kWh για αυτονομία έως 300 χλμ (WLTP) ή 60 kWh για 470 χλμ.