Η ΔΕΠΑ με το FISIKON δημιουργεί υποδομές και υλοποιεί στρατηγικές συνεργασίες, έχοντας ως στόχο το οικονομικό, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο.

Απρόσκοπτος ανεφοδιασμός για τους βασικούς οδικούς άξονες

Απρόσκοπτος ανεφοδιασμός για τους βασικούς οδικούς άξονες

13408 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα οχήματα φυσικού αερίου (ιδιωτικά και επαγγελματικά) είναι εφοδιασμένα με σύστημα διπλής καύσης (βενζίνης και φυσικού αερίου) προκειμένου να αποτραπεί ο κίνδυνος να μείνει από καύσιμο. Ωστόσο, αυτός ο περιορισμός σταδιακά αίρεται καθώς στην Ελλάδα δημιουργούνται με γοργούς ρυθμούς υποδομές για τον απρόσκοπτο εφοδιασμό των οδηγών με φυσικό αέριο


Η αυτονομία στην κίνηση με ένα όχημα φυσικού αερίου εξασφαλίζεται από δύο παράγοντες: από την ύπαρξη ενός συνεχώς αναπτυσσόμενου δικτύου ανεφοδιασμού και από τις δυνατότητες των τελευταίας τεχνολογίας εργοστασιακά κατασκευασμένων οχημάτων που προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Όπως είναι γνωστό, η ΔΕΠΑ προκειμένου να ανοίξει την αγορά της αεριοκίνησης, με το FISIKON (εμπορική ονομασία του φυσικού αερίου για την κίνηση οχημάτων) δημιουργεί υποδομές και υλοποιεί στρατηγικές συνεργασίες, έχοντας ως στόχο το οικονομικό, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο, να εξασφαλίζει αυτόνομη και οικονομική μετακίνηση για όλο και μεγαλύτερο αριθμό οδηγών σε ολόκληρη την χώρα .Όπως είναι γνωστό τα πρατήρια FISIKON καλύπτουν πολλές περιοχές στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα επιτρέποντας τον απρόσκοπτο εφοδιασμό των οχημάτων που κινούνται στον οδικό άξονα Αθήνας-Κεντρικής Ελλάδας-Θεσσαλονίκης. Ήδη σε λειτουργία βρίσκονται επτά πρατήρια (με το πρατήριο του Βόλου να αποτελεί το νέο μέλος του δικτύου) ενώ πολύ σύντομα η ευρύτερη περιοχή της Λαμίας θα εξυπηρετείται από το νέο πρατήριο που έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει στο ύψος της Εθνικής Οδού. 

Με αυτό τον τρόπο, τόσο τα εργοστασιακά κατασκευασμένα αυτοκίνητα φυσικού αερίου όσο και τα συμβατικά που έχουν υποστεί μετατροπή (βενζίνης ή πετρελαίου) κινούνται με αυτονομία χάρη στην ύπαρξη διευρυμένου δικτύου ανεφοδιασμού και έχουν την δυνατότητα διανύσουν την διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκη χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί βενζίνη (ή πετρέλαιο).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • thanos

    Όσο η δεξαμενή παραμένει βαριά και σε σχήμα βαρελιού η τοποθέτηση είναι προβληματική στα ιχ.Διάβασα πως εξελίσσουν δεξαμενές για τη θέση της ρεζέρβας,χαμηλής πίεσης,και ελαφρές. Τότε μόνο θα αποτελεί μια αξιόλογη εναλλακτική απέναντι στο πετρέλαιο και στα υβριδικά.Τώρα ακόμη οχι

      1

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (CNG)