Tips καλής συντήρησης

14444 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/10/2020

Δείτε τι σημαίνει πλήρως ολοκληρωμένο σέρβις και τι εργασίες περιλαμβάνει.

 
Ο γενικός κανόνας λέει, ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται service περίπου μια φορά το χρόνο ή όταν συμπληρώσει 15000-20000 χιλιόμετρα το ανώτερο. Σωστότερο, όμως, είναι να εξετάζεις και άλλους παράγοντες όπως η μάρκα ή το μοντέλο του οχήματος και να λαμβάνεις υπόψη σου τις υποδείξεις του εκάστοτε κατασκευαστή.
Χρήσιμο είναι να ενημερώνεις το βιβλίο συντήρησης (book service) του οχήματός, ώστε να είσαι σε θέση να γνωρίζεις ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκεται και τι αλλαγές έγιναν ώστε να έχεις επίγνωση και των αναγκών που κάθε φορά απαιτούνται.

Τι εργασίες μπορεί να περιλαμβάνει

Οι εργασίες συντήρησης που περιλαμβάνει το κλασικό service είναι οι ακόλουθες:
1.      Αλλαγή λαδιών
2.      Αλλαγή φίλτρων (αέρα, λαδιού)
3.      Αλλαγή ή καθαρισμό φίλτρων βενζίνης και καμπίνας των επιβατών)
4.      Αλλαγή μπουζί
5.      Συμπλήρωση υγρών (παρμπρίζ, ψυγείου)
6.      Έλεγχος των φρένων, των φώτων, της μπαταρίας, του συστήματος διεύθυνσης του αυτοκινήτου, ελαστικών και υαλοκαθαριστήρων
7.      Λίπανση θυρών, κλειδαριών και των κινούμενων μηχανικών μερών του αυτοκινήτου


Σημαντικό tip: Ορισμένα από τα παραπάνω ανταλλακτικά αυτοκινήτων, όπως οι υαλοκαθαριστήρες, δεν συγκαταλέγονται στο γενικό κόστος του service, οπότε χρειάζεται να ενημερωθείτε σχετικά και να συνεννοηθείτε με τον τεχνικό που θα σας τα εγκαταστήσει για την τιμή τους.
 
Που θα το βρεις 
Μα φυσικά σε ένα συνεργείο που έχει τα χαρακτηριστικά, με τα οποία θα θεωρείται Top Expert δηλαδή 4 Αστέρων! Ξεχωρίζουν για την άριστη τεχνογνωσία πάνω στην επισκευή των αυτοκινήτων της μάρκας, πάνω στην οποία είναι εξειδικευμένα. Εγγυώνται το άψογο αποτέλεσμα και την άριστη εξυπηρέτηση.   

Ας δούμε ποιά είναι τα κριτήρια, για να θεωρείται κάποιο συνεργείο, ότι προσφέρει υπηρεσίες «4 Αστέρων» (αν διαθέτει τουλάχιστον τα μισά):
 
  1. Γνωρίζει άριστα τα αυτοκίνητα και τις τεχνολογίες  των μαρκών για τις οποίες είναι ειδικευμένος .
  2. Ενημερώνεται διαρκώς για τις τεχνολογικές εξελίξεις
  3. Επενδύει σε σύγχρονο εξοπλισμό
  4. Κάνει αυτά που χρειάζεται πραγματικά ή που ζητάει ο πελάτης. Δεν «βγάζει» extra ή περιττές εργασίες.
  5. Εξηγεί πλήρως τι θα κάνει ο ίδιος ή οι τεχνικοί του. 
  6. Ενημερώνει τον πελάτη και βάζει τα κατάλληλα ανταλλακτικά, σύμφωνα με αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής ή αυτά που θέλει ο πελάτης.  
  7. Δίνει εγγύηση για το αποτέλεσμα της εργασίας ή των ανταλλακτικών.
  8. Ενημερώνει αξιόπιστα, το ιστορικό του αυτοκινήτου (Book Service).
  9. Προσφέρει υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστική τιμή.
  10. Δημιουργεί ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον.
 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Μαρκόπουλος Νικόλαος

    Είμαι ιδιοκτήτης BMW X3 του 1/18 και πρέπει να κανω σερβις τον Αύγουστο 2019. Ζήτησα από την ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕ να κάνω το προπληρωμένο σερβις άμεσα ώστε να αναχωρήσω με ένα ασφαλές αυτοκίνητο δεδομένου ότι δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο σερβις στην περιοχή που θα ταξιδεύω και δεν θέλω να διακόψω τις διακοπές μας για το σερβις. Δυστυχώς ο κ. Βασιλάκος της BWM HELLAS αρνήθηκε να εγκρίνει το σερβις - προφανώς - επειδή στο παρελθόν είχα διαμαρτυρηθεί για την έλλειψη βιβλίου συντήρησης της Χ3 παρότι ήταν συμβατική υποχρέωση του Πωλητή. Ζήτησα από την Σφακιανάκης ΑΕ να αναλάβει η BMW την πλήρη ευθύνη για κάθε ενδεχόμενη ζημιά αλλά ουδείς απαντά εγγράφως στα δίκαια αιτήματα μου. Απευθύνομαι σε Εσας για την ενημέρωση των αναγνωστών ώστε να γνωρίζουν την αδιαφορία της κατασκευάστριας Εταιρείας η οποία δεν σέβεται την περιουσία τρίτων και την ασφάλεια τρίτων. Με εκτίμηση Νίκος Μαρκόπουλος 6958007469 [email protected]

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός