Αναγέννηση κινητήρα ! Με ρεκτιφιέ.

Διαβάστηκε από 13982 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/10/2018

H ανακατασκευή ενός κινητήρα είναι μία καλή επιλογή γιατί προσφέρει οικονομικά οφέλη. Ρεκτιφιέ ή Αλλαγή μηχανής; Επέλεξε ρετιφιέ για να λειτουργεί ο κινητήρας σου όπως την πρώτη μέρα!

 
« Η αποκατάσταση μιας μηχανής, στην αρχική εργοστασιακή κατάσταση ώστε να λειτουργεί σωστά», αυτός είναι στην ουσία ο ορισμός της λέξης ρεκτιφιέ. Το ρεκτιφιέ χωρίζεται σε 3 διαφορετικά μέρη. Το ρεκτιφιέ του κυλίνδρου, το αντίστοιχο του στροφάλου και κουζινέτων και τέλος το ρεκτιφιέ των βαλβίδων και των εδρών τους.

Η επιλογή της ανακατασκευής ενός κινητήρα είναι μία καλή επιλογή γιατί προσφέρει και οικονομικά οφέλη. Συγκεκριμένα με το ρεκτιφιέ μπορείτε να αποφύγετε τυχόν επιπλέον έξοδα που να έχουν σχέση με ένα παλιό μεταχειρισμένο κινητήρα, ενώ φυσικά το κόστος του είναι σαφώς μικρότερο από το αντίστοιχο της αγοράς ενός καινούριου.

Ωστόσο υπάρχει πολύς κόσμος που έχει στο μυαλό του το εξής δίλλημα: «να κάνω ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής». Και όταν τελικά επιλέξει την επιλογή του ρεκτιφιέ έχεις και άλλα ερωτήματα, όπως το ποιο συνεργείο να διαλέξει,  το αν θα λυθεί με το πρόβλημα ή θα το παρουσιάσει ξανά και φυσικά το αν υπάρχει εγγύηση.

Προσπαθώντας να απαντήσουμε στα παραπάνω ερωτήματα, ζητήσαμε από έναν expert του κλάδου, να απαντήσει στους χιλιάδες αναγνώστες μας  για τα πλεονεκτήματα και τη διαδικασία του ρεκτιφιέ. Μιλήσαμε με τους υπεύθυνους της εταιρίας Ρεκτιφιέ Σπέσιαλ ΕΠΕ, οι οποίοι μας έδωσαν χρήσιμες πληροφορίες και  για τους Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης.
 
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό αρχικά να γίνει κατανοητός, ο τρόπος  λειτουργίας του κινητήρα.

Ξεκινώντας θα πρέπει να αναλυθούν  κάποια βασικά στοιχεία λειτουργίας των τετράχρονων κινητήρων, καθώς και οι βασικές διαφορές μεταξύ βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων.
Οι τετράχρονοι κινητήρες κάνουν έναν πλήρη κύκλο λειτουργίας σε τέσσερεις χρόνους, (απΆ όπου πήραν και την ονομασία τους), ο οποίος αποτελείται από:
  1. Εισαγωγή μείγματος καυσίμου (ή σκέτου αέρα στην περίπτωση πετρελαιοκινητήρων) στο θάλαμο καύσης του κινητήρα.
  2. Συμπίεση του μείγματος (ή του αέρα)
  3. Ανάφλεξη-έκρηξη του μείγματος ή ψεκασμός πετρελαίου και εκτόνωση των αερίων
  4. Εξαγωγή αερίων
Η βασική διαφορά μεταξύ βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων έγκειται στον τρόπο καύσης του μίγματος. Η βενζίνη αναφλέγεται με την παροχή σπινθήρα μέσω των μπουζί, ενώ το πετρέλαιο εκρήγνυται λόγω μεγάλης συμπίεσης (και υψηλών θερμοκρασιών) στο θάλαμο καύσης.

4 σωστές επιλογές πρόληψης της ζημιάς !

Η τυπικότητα στα service, η σωστή εκκίνηση του κινητήρα και η σωστή επιλογή ανταλλακτικών και καυσίμου, είναι οι καλύτεροι τρόποι πρόληψης
από τις ζημιές στον κινητήρα.Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να υπάρχει συνέπεια στις προτάσεις – οδηγίες των κατασκευαστών.
Ποιο εξειδικευμένα για να ελαχιστοποιηθούν οι μη φυσιολογικές φθορές ενός κινητήρα, είτε είναι βενζίνης είτε πετρελαίου θα πρέπει, να ακολουθούνται κάποιοι κανόνες, όπως:
  • Τυπικότητα στα service και πάντα μέσα στα χρονικά όρια ή στα διανυθέντα χιλιόμετρα και τις ώρες λειτουργίας του. 
  • Η  επιλογή και χρήση αναλώσιμων εξαρτημάτων, ανταλλακτικών, λαδιών κλπ.  που χρειάζονται, να γίνεται πάντα  βάσει προδιαγραφών των κατασκευαστών.
  • Στην πρωινή εκκίνηση του κινητήρα, και ιδιαίτερα  κατά τη διάρκεια που επικρατούν χαμηλές  θερμοκρασίες στην ατμόσφαιρα, θα πρέπει να αφήνεται ο κινητήρας, για ένα μικρό χρονικό διάστημα, να λειτουργήσει σε χαμηλές στροφές χωρίς φορτίο (ρελαντί) μέχρι να “ανεβάσει θερμοκρασία”. Έτσι η θερμοκρασία νερού, λαδιού κ.α.  να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις που δημιουργούνται από ένα “πιεσμένο” κινητήρα.
  • Επίσης, καθοριστικό ρόλο παίζει η  ποιότητα καυσίμου.
Προειδοποίηση, διάγνωση, αποκατάσταση

Οι προειδοποιητικές λυχνίες  δείχνουν αμέσως, αν ο κινητήρας έχει πρόβλημα.
Η διάγνωση θα κρίνει την πλήρη ανακατασκευή του κινητήρα ή την αποκατάσταση του προβλήματος
Στους συγχρόνους κινητήρες, όταν προκύψει κάποια ζημιά στον κινητήρα ή και κάπου αλλού, θα ενεργοποιηθούν οι προειδοποιητικές λυχνίες, μέσω των διάφορων αισθητήρων, και θα πρέπει άμεσα να γίνει επίσκεψη στο συνεργείο, για να γίνει η σωστή διάγνωση – αποκατάσταση.
 Ακόμη, μπορεί να υπάρξει, λόγω φυσιολογικής φθοράς, μειωμένη δύναμη, αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, διαφοροποίηση του θορύβου λειτουργίας, υπερβολικό “κάψιμο” λαδιού και άλλα γεγονότα, που επίσης οδηγούν στο συνεργείο.
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνει επίσκεψη σε συνεργείο της  εμπιστοσύνης σας, ώστε να γίνει  η σωστή διάγνωση του προβλήματος και ακολούθως ο μηχανικός να αναλάβει το λύσιμο και την αποστολή του κινητήρα στο Ρεκτιφιέ για την πλήρη ανακατασκευή του ή την αποκατάσταση του προβλήματος.

Τα 4 πλεονεκτήματα του ρεκτιφιέ

Όταν ένας κινητήρας χρειαστεί ρεκτιφιέ  και ξεκινήσει η αποπεράτωση της επισκευής ή ανακατασκευής του, σίγουρα θα πραγματοποιηθεί  η επαναφορά τού στην αρχική κατάσταση, ώστε να εξασφαλιστεί:
- η σωστή λειτουργία του
- η μείωση των εκπεμπόμενων (στην ατμόσφαιρα) ρύπων
- η αύξηση της δύναμής του και
- η οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου (και στην «τσέπη» του πελάτη).

Η αντικατάσταση του κινητήρα και οι άλλες εναλλακτικές επιλογές

Η αγορά ενός μεταχειρισμένου κινητήρα είναι μία εναλλακτική επιλογή, η οποία ενδείκνυται όταν υπάρχει ολική καταστροφή στον κινητήρα.
Σε άλλες περιπτώσεις η αγορά του αποτελεί ρίσκο, διότι οι περισσότεροι μεταχειρισμένοι προς αγορά κινητήρες έχουν  λειτουργήσει άγνωστες για το επισκευαστεί ώρες, ή αντικαταστάθηκαν από το προηγούμενο όχημα για κάποια βλάβη και μπορεί να χρειάζεται επισκευή ή να είναι σε χειρότερη κατάσταση.                                                                                            
Σίγουρα όμως, ο μελλοντικός χρόνος λειτουργίας του μεταχειρισμένου κινητήρα θα είναι σημαντικά μικρότερος, από ένα ανακατασκευασμένο κινητήρα που θεωρείται και είναι πρακτικά καινούργιος μετά την ανακατασκευή του, με ότι αυτό συνεπάγεται.
 

 

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Κωστας

    Στους σχετικα συγχρονους κινητηρες,δεν γινεται ρεκτιφιε δυστυχως σε στροφαλο και κυλινδρους,λογω,του τροπου κατασκευης τους,και,των υλικων. Τα μπλοκ των μηχανων τα τελευταια χρονια ειναι αλουμινενια,και οι κυλινδροι, εχουν "ψεκαστει" με υλικο και επειτα εχουν διαμορφωθει απο ειδικο μηχανημα. Οι στροφαλοι επισης το υλικο τους δεν δεχεται διαμορφωση οπως οι παλιοτεροι που ηταν μαντεμενιοι... Δυστυχως,το μονο που δεχεται ρεκτιφιε ειναι οι βαλβιδες,και αυτες,αναλογα το κραμμα τους.

      6
  • loukia

    ...το να επενδύσεις και να αγοράσεις μηχανήματα για σύγχρονους κινητήρες, λέμε έχεις για τους παλιούς, αλλιώς αν ανοίξεις τώρα, κ.τ.λ. να επενδύσεις μεγαλύτερο μπάτζετ και για παλιά μοτέρ μηχανήματα... είναι κρίση, προσωπική επιλογή, κ.τ.λ. ... το να μπορείς να είσαι πετυχημένος μηχανουργός σε αυτό το κομμάτι που λέγεται μοτέρ, ώστε να πετύχει το οποιοδήποτε ρεκτιφιέ... είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο κομμάτι αυτής της δουλειάς...

      1

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός