To λιπαντικό δεν είναι gadget!

Διαβάστηκε από 2380 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/10/2019

Είστε ένας από τους πολλούς που δείχνουν οι έρευνες; Από εκείνους που δεν ασχολούνται με το «λάδι» του κινητήρα τους, όταν πάνε για service το αυτοκίνητο τους;

 

Οι έρευνες «λένε» πως οι περισσότεροι το αφήνουν εν λευκώ να το αποφασίσει το συνεργείο τους. Πολλοί δεν είναι καν «πιστοί» ούτε σε αυτό το λιπαντικό. Όποια στιγμή τους αλλάξουν «μάρκα» (με δική τους πρωτοβουλία οι τεχνικοί του service) δεν ασχολούνται παρά μόνο για το πόσο τους το …χρέωσαν.

Μοιάζει απίστευτο μα δεν είναι αν το καλοσκεφτούμε.
Το λιπαντικό δεν είναι 
gadget. Δεν παίζεις μαζί του. Δεν μπορείς να το επι-δείξεις. Δεν ομορφαίνει το αυτοκίνητο σου. Δεν δημιουργεί συναίσθημα. Δεν σε κάνει happy. ¶ρα γιατί να ασχοληθείς μαζί του;
Ανοίγουμε «παράθυρο». Σχεδόν ίδια σύγκριση μπορεί να κάνει κάποιος αν συγκρίνει το πόσοι ασχολούνται με κρέμες και ομορφιές προσώπου-σώματος και πόσοι με τα ουσιαστικά και θνησιγενή προβλήματα (φραγμένες αρτηρίες, σάκχαρο-διαβήτης κλπ) που παρότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ και ΦΘΕΙΡΟΥΝ σε μεγάλο βαθμό τον οργανισμό του πάσχοντος, δεν είναι κάτι που «φαίνεται» με την μία και δεν είναι κάτι που σε κάνει να νιώθεις καλά αντιμετωπίζοντας το (π.χ. με σωστή διατροφή) !
Επανερχόμαστε.

Ο κινητήρας και τα συστήματα του που πρέπει να παραμένουν fit και καθαρά, πιστεύετε πως έχουν μεγάλη απόσταση από την αντίστοιχη ζωτική ανάγκη του ανθρωπίνου σώματος ;
 
3 λόγοι που χάνεις ή κερδίζεις (από την επιλογή που κάνεις ή δεν κάνεις)

Είναι πολύ σημαντική η σωστή επιλογή λιπαντικού για:
-την «υγεία» του κινητήρα (καλή λειτουργία)
-την κάλυψη των πραγματικών αναγκών του κινητήρα (άλλο λιπαντικό χρειάζεται ο κινητήρας αυτού που βρίσκεται σε καθημερινή φάση «σταμάτα-ξεκίνα» και μόνιμη φάση «κρύας εκκίνησης» και άλλο ο κινητήρας του «επιδοσάκια» (που του φέρεται πιο …σκληρά).
-την τσέπη του οδηγού (είτε μιλάμε για value for money επιλογή λιπαντικού, είτε για μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγών, είτε για καλύτερη μηχανική απόδοση = καλύτερη μεταπωλητική αξία).

Σίγουρα δεν εστιάζουμε μόνο σε κάποια λίγα ευρώ διαφοράς, φτωχαίνοντας την «διατροφή» του οχήματος μας. Σίγουρα μας ενδιαφέρει να «πηγαίνει» το όχημα μας σαν καινούργιο (ειδικά τώρα που όπως δείχνουν οι έρευνες της τελευταίας 10ετίας, το κρατάμε 60% παραπάνω χρόνο στα χέρια μας, από ότι συνηθίζαμε παλαιότερα).


Ποιός φταίει για όλη αυτή την κουλτούρα-τρόπο σκέψης (;)

Εμείς στο lipantika.autotriti.gr πιστεύουμε πως ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι έχουν μερίδιο ευθύνης.

Οι εταιρείες. Εκείνες που (είτε εισάγουν, αντιπροσωπεύουν, παράγουν) δεν έχουν φροντίσει επιμελώς (ή με συνέπεια σε βάθος χρόνου) να «εκπαιδεύσουν» το κοινό. Όχι να του πουλήσουν. Να το «εκπαιδεύσουν» για να ξέρει τι χρειάζεται, πώς να το ζητάει, που να το βρίσκει.

Τα συνεργεία. Εκείνα που εστιάζουν (για λόγους επιβίωσης ή κέρδους) μόνο στο καλύτερο deal. Σε εκείνη δηλαδή την συμφωνία με τον προμηθευτή που θα δώσει καλύτερη τιμή ή τρόπο αποπληρωμής. Μην παρεξηγηθούμε, το να κυνηγάει ένας επαγγελματίας την καλύτερη συμφωνία ενώ παράλληλα φροντίζει να βάζει και το καλύτερο ή το πιο κατάλληλο λιπαντικό (ανάλογα με τον κινητήρα του κάθε πελάτη του) είναι θεμιτό και λογικότατο !

Οι καταναλωτές. Που δεν ασχολούνται, σαν να μην τους αφορά το θέμα ή που «τσιμπάνε» απλά στην τιμή χωρίς να το ψάχνουν λίγο παραπάνω.

Ο ειδικός τύπος. Που αντιμετωπίζει και το λιπαντικό με βάση το τι πουλάει. Αφού το κοινό δεν ασχολείται. ¶ρα δεν θα «πουλάνε» τέτοια θέματα (θα διαβάζονται από λιγότερους). ¶ρα ας ασχοληθούμε με άλλα προιόντα ή θέματα.

ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ από τώρα. Το Autotriti δεν είναι ένα «συνηθισμένο μέσο ειδικού τύπου». Το δείχνει άλλωστε η 25ετή πορεία του. Σε συνεργασία με experts της αγοράς (από τον κλάδο της καλής συντήρησης και των λιπαντικών). Μέσα από την αλληλεπίδραση της επικοινωνίας του με πάνω από 7.500 επιχειρήσεις (Συνεργεία, Φανοποιεία κλπ). Μα κυρίως με το τεράστιο αναγνωστικό κοινό το οποίο προσεγγίζει (πάνω από 1.500.000 αναγνώστες ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ) !

Κάθε μήνα, θα φροντίζει για την ειΔΙΚΗ ΣΑΣ ενημέρωση και για το κρίσιμο (για όλα όσα περιγράψαμε πιο πάνω) ρόλο που παίζει το λιπαντικό στην καθημερινότητα με το αυτοκίνητο σας! Ειδικά αφιερώματα, Παρουσιάσεις, Οδηγός αγοράς – Yellow Pages .

Μετά από αυτό, κανείς δεν θα μπορεί να μιλά για μη «εκπαιδευμένο» οδηγό που «δεν ξέρει από λάδι».

 

ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Lulu

    Είναι μεγάλη χαζομάρα να λυπάσαι 20€ παραπάνω για καλό λάδι και φίλτρο μία φορά το χρόνο. Εξίσου χαζό με το να λυπάσαι 50€ στην τριετία-τετραετία για ένα καλύτερο σετ ελαστικά.

      2

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός