Πάμε στο «μεγάλο service», στο οποίο το κόστος ανεβαίνει και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αναφέρουν ότι πρέπει να γίνεται με τη συμπλήρωση 20.000-30.000 χιλιομέτρων ή ανά δύο χρόνια. Πέρα από την αλλαγή λιπαντικού και φίλτρου λαδιού, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε και αντικατάσταση των φίλτρων αέρα, καμπίνας & βενζίνης.
Επιπλέον, στα «μεγάλα service» - ή ανά δύο μεγάλα - συνηθίζεται να γίνεται και αντικατάσταση των μπουζί στα οποία πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον τύπο που εγκρίνει ο κατασκευαστής, μιας και χωρίζονται σε κατηγορίες όπως πλατίνας-ιριδίου, ψυχρά-θερμά κι ούτω καθ` εξής.
Τέλος, υπάρχει κι άλλη μία προγραμματισμένη αντικατάσταση, η οποία βέβαια δε συμπεριλαμβάνεται σε κάθε «μεγάλο service» και είναι η αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού.
Δεν υπάρχει σε όλους τους κινητήρες, αφού εξίσου πιθανή είναι η χρήση καδένας, αλλά σε όσους κινητήρες τον συναντάμε το διάστημα αντικατάστασης ορίζεται στα περίπου 6 χρόνια ή ανά 90.000 χιλιόμετρα. Ασφαλώς αυτά τα νούμερα μεταβάλλονται ανάλογα με τον κάθε κινητήρα, κατά συνέπεια καλό είναι να συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης.