One STOP shop Συνεργεία!

Διαβάστηκε από 1893 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2018

Όλες οι βασικές υπηρεσίες και εξυπηρέτηση για όλες τις μάρκες! Εσείς ψάχνετε να βρείτε τα One Stop Shop της αγοράς ή απλά «πάτε για service»...;

 
Τι είναι το One stop shop

Χαρακτηρίζει την επιχείρηση  η οποία έχει επενδύσει ώστε ο πελάτης της σε αυτήν να βρίσκει διαθέσιμες πολλές υπηρεσίες (ή και προϊόντα) οι οποίες καλύπτουν πλήρως τις :
-διάφορες ανάγκες,
-επιλογές  ή
-δυνατότητες του.   

Αντίστοιχα ως One stop shop, ένα Συνεργείο μπορεί να χαρακτηριστεί όταν σε αυτό μπορείς να βρείς υπηρεσίες όπως  :
-Απλής συντήρησης (π.χ αλλαγή λαδιών)
-Service  (διαγνωστικές ή αποκατάστασης)
-Μικρό-επισκευών (π.χ εξαφάνιση γρατσουνιών)
-Φανοποιϊας
-Ανταλλακτικά (καινούργια ή μεταχειρισμένα)


Ακόμη περισσότερο αν σε αυτό μπορείς να καλύψεις ακόμη περισσότερα «θέλω» ή «χρειάζομαι», π.χ.
-Προέλεγχος ΚΤΕΟ
-Ευθυγράμμιση-Ζυγοστάθμιση τροχών.
-Αεριοκίνηση (εγκατάσταση ή συντήρηση LPG, CNG)
-Αντικατάσταση ελαστικών
-Ασφάλιση αυτοκινήτου

Σε μία μάρκα ή πολλές

Ένα  "One stop shop –Συνεργείο"  μπορεί να έχει εμπειρία και τεχνογνωσία που να καλύπτει πολλές μάρκες αυτοκινήτου. Από την άλλη  ως One stop shop συνεργείο μπορεί να καλύπτει όλα όσα χρειάζεται  ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου μα να εξειδικεύεται σε μία μάρκα ή σε μία "χώρα κατασκευής" (π.χ  Γαλλικά, Peugeot, Citroen).

4 τα πλεονεκτήματα

Τα 4 πλεονεκτήματα για τον πελάτη ενός  One stop shop :

-Κερδίζει σε χρόνο (και χρήμα). Βρίσκοντας όλα όσα χρειάζεται σε ένα μέρος χωρίς πολλές
 μετακινήσεις.

-Κερδίζει σε εξυπηρέτηση (convenience) από λιγότερα ραντεβού, διαδικασίες ,
  διαπραγματεύσεις, κλπ.

-Κερδίζει (σε βάθος χρόνου) από την αντιμετώπιση του ως ενός καλού και πιστού πελάτη.  Ουσιαστικά παίρνει καλύτερη συμβουλευτική  ( τι να κάνει, τι να μην κάνει) και πιο "tailor made" αντιμετώπιση (= υπηρεσίες στα μέτρα του).

-Κερδίζει και λόγω αμοιβαίας εμπιστοσύνης ( το ένα φέρνει το άλλο) καθώς σαν καλός πελάτης αντιμετωπίζεται και πιο προνομιακά ( γρηγορότερα ραντεβού, άμεση αντιμετώπιση, ειδικές εκπτώσεις κοκ).


Εσείς τι λέτε ; Ψάχνετε τα One Stop Shop της αγοράς ή απλά «πάτε για service»…;
 
Συνεργεία που προσφέρουν υπηρεσίες 4 Αστέρων!
Στην αγορά της Καλής Συντήρησης Αυτοκινήτου ένα Συνεργείο μπορεί να χαρακτηριστεί  ως 4 αστέρων ! αν έχει τουλάχιστον τα μισά από τα πιο κάτω :

     1.    Να έχει υψηλή τεχνογνωσία για την μάρκα των αυτοκινήτων, για την οποία είναι
            ειδικευμένο. 
Βασικό χαρακτηριστικό, αφού σίγουρα δεν θα εμπιστευόταν κανείς το
            αυτοκίνητο του, σε συνεργείο που δεν έχει εμπειρία ή ακόμα και την εκπαίδευση,
            για να επισκευάσει συγκεκριμένης μάρκας αυτοκίνητο.
  1. Να εξελίσσει και να επενδύει στη γνώση των τεχνικών του. «Η γνώση είναι δύναμη», λέει το λαϊκό ρητό και ταιριάζει γάντι εδώ.  Ο συνεχόμενος εμπλουτισμός γνώσεων βοηθά στην εξέλιξη της ικανότητας ενός μηχανικού και φυσικά στην τελειοποίηση της εξειδίκευσης του. Σε ποιον άλλωστε δεν αρέσει να φτιάχνει το αυτοκίνητο του, ένας τεχνικά πλήρως ενημερωμένος μηχανικός;
     
  2. Να διαθέτει τον σωστό εξοπλισμό. Η ποιοτική δουλειά γίνεται και με τα κατάλληλα εργαλεία. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει λύσει κυριολεκτικά τα χέρια των μηχανικών. Το συνεργείο, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, εκτός από το ποιοτικό αποτέλεσμα, «χτυπάει» και ωραία στο μάτι.
     
  3. Πάντα κάνει αυτά που πρέπει και όχι «παραπάνω» χωρίς να το έχει ζητήσει  ο πελάτης πρώτα.Αν πράξει το αντίθετο; Χάνεται η εμπιστοσύνη! Σπάει και η συνεργασία!
     
  4. Εξηγεί πλήρως τι εργασίες θα κάνει αυτός και οι τεχνικοί του. Δεν είναι όλοι γνώστες της «ανατομίας» ενός αυτοκινήτου. Είναι πιθανό λέξεις όπως μπουζί, φλάντζα, διαφορικό, για μερικούς να ακούγονται «κινέζικες».  Το σωστό συνεργείο ωστόσο θα φροντίσει  να εξηγήσει με απλά «ελληνικά» ποιο είναι το πρόβλημα του αυτοκινήτου, τι εξάρτημα πρέπει να αλλαχθεί και γιατί πρέπει να αλλαχθεί.
     
  5.  Θα βάλει ανταλλακτικά, για τα οποία έχει συμφωνήσει και ο πελάτης.  Στο κάτω κάτω ο πελάτης θα πάρει την τελική απόφαση για το ανταλλακτικό. “His Car! His rules”.
     
  6.  Δίνει γραπτή εγγύηση. Αυτό είναι ένα από τα απαραίτητα συστατικά, για τη δημιουργία σχέση εμπιστοσύνης. Αχρείαστη να είναι, αλλά δημιουργεί πιστούς οπαδούς, για το συνεργείο που τη δίνει!
     
  7. Σου ενημερώνει, βιβλιαράκι επισκευών ή αλλιώς Book Service, στο οποίο αναφέρει αναλυτικά τι επισκευές έχει κάνει κάθε φορά που το επισκέπτεσαι και φυσικά με τη υπογραφή του μηχανικού. Αυτό δίνει πλήρη ενημέρωση του ιστορικού επισκευών, άρα εγγυάται για την μεταπωλιτική αξία του αυτοκινήτου.
     
  8. Προσφέρει υψηλή ποιότητα σε εξαιρετικές τιμές και με ευκολίες πληρωμής. Κακά τα ψέματα η οικονομική κρίση, αναγκάζει τον κόσμο να «μαζευτεί» οικονομικά και να μειώνει τα έξοδα του. Πόσο μάλλον τις επισκευές στο αυτοκίνητο του. Θέλει να γίνει η δουλειά σωστά, αλλά και οικονομικά. Επίσης θέλει να πάρει μία έκπτωση ή και να πληρώσει σε δόσεις, αν η ζημιά είναι μεγάλη.
     
  9. Προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση, δηλαδή:
  • Να τηρεί τις ώρες των ραντεβού
  • Να τηρεί τις ημερομηνίες παράδοσης που δίνει
  • Να παρέχει υπηρεσίες άνεσης, όπως αυτοκίνητο αντικατάστασης ή car delivery
  • Να προσφέρει δωρεάν εποχικούς ελέγχους
  • Προετοιμασία για έλεγχο ΚΤΕΟ
  • Έλεγχο σε κάποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, που θα θέλει να αγοράσει κάποιος πελάτης του
  • Να δίνει συμβουλές καλής συντήρησης, δωρεάν και πέρα από την επισκευή του αυτοκινήτου
     10. Δημιουργεί ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον για τον πελάτη.
 

 

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατάσταση
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός