Ιδιοκτήτης SUV, από την Θεσσαλονίκη, έγραψε τι του είχε τύχει:
Άκουγε ήχο «από κάτω», αλλά τον έβγαζαν... τρελό.
Δύο συνεργεία δεν έκαναν καν «test drive» (ούτε άνοιξαν ανάρτηση).
Τελικά, βρέθηκε ραγισμένο σινεμπλόκ σε ανάρτηση.
Η εμπιστοσύνη χτίζεται αν σε ακούν και μετά τσεκάρουν και το αυτοκίνητο.
Ας δούμε τι μας έγραφε για την ταλαιπωρία (μα και για την τελική έκβαση στην αντιμετώπιση του προβλήματός του). «Για εβδομάδες άκουγα έναν μεταλλικό “γδούπο” μπροστά αριστερά, σε σαμαράκια και λακκούβες. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν κάτι μικρό – ίσως ένας χαλαρός θόλος. Όταν πήγα στο πρώτο συνεργείο, μου είπαν: “δεν είναι τίποτα, δεν ακούσαμε κάτι”. Δεν έκαναν καν test drive. Μου είπαν να μην ανησυχώ και να ξαναπάω αν επιμείνει. Ο ήχος όχι απλά επέμεινε – έγινε πιο έντονος. Πήγα σε δεύτερο συνεργείο. Ούτε εκεί έγινε σοβαρός έλεγχος. Ένα “σήκωμα” στο ανυψωτικό και ρίξανε μια ματιά. Μου είπαν ότι μάλλον είναι φυσιολογικό και πως “τα SUV έχουν πιο σφιχτή ανάρτηση, γι’ αυτό τα ακούς έτσι”.
Μια εβδομάδα μετά, βρέθηκα να σέρνομαι προς την άκρη του δρόμου. Σπασμένο σινεμπλόκ ανάρτησης. Ευτυχώς χαμηλή ταχύτητα – αλλιώς ποιος ξέρει. Ο μεταλλικός "γδούπος" που ακούς όταν περνάς από σαμαράκια & λακκούβες, ενδέχεται να οφείλεται σε ραγισμένο σινεμπλόκ - πράγμα που συνεπάγεται πως η αντικατάστασή του είναι επικτακτική!
Απελπισμένος, πήγα σε ένα τρίτο συνεργείο που μου είχαν συστήσει. Εκεί ο τεχνικός δε με ρώτησε μόνο "τι ακούς", αλλά και "πότε, πού, σε τι συνθήκες". Πήγε μαζί μου βόλτα, το άκουσε και μόνος του. Ξανασήκωσε το αυτοκίνητο, έλυσε το σημείο και βρήκε ραγισμένο σινεμπλόκ. Άλλαξε και τα δύο μπροστινά, έκανε ευθυγράμμιση, μου εξήγησε και γιατί μπορεί να έγινε. Έκτοτε, εξαφανίστηκε κάθε υποψία ήχου (περιττό να πω πως πλέον μόνο εκεί πάω). Δε με ενόχλησε το κόστος. Με ενόχλησε που ένιωθα ότι δε με ακούει κανείς. Ότι εγώ, το αμάξι μου και το αυτί μου, δεν είχαμε "αποδείξεις". Τελικά, βρήκα κάποιον που άκουσε – πρώτα εμένα και μετά το αυτοκίνητο. Και αυτό, μετράει πιο πολύ απ' όλα».