Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2001

Αθροίζοντας τα κρατούμενα... 

Κίνηση στους εμπρός τροχούς, δίλιτροι κινητήρες με παρεμφερή ιπποδύναμη και αμαξώματα της μικρομεσαίας κατηγορίας είναι τα σημεία στα οποία συναντώνται οι δρόμοι των Citroen Xsara VTS 2,0 και Opel Astra OPC. Τα επιμέρους χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, η προσέγγιση της σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς αλλά και η σημαντική διαφορά τιμής μεταξύ τους υψώνουν ανάμεσά τους το νοητό "τοίχο" που διαχωρίζει τους αγοραστές του ενός από το άλλο. 
Για άνετες και ήρεμες μετακινήσεις, ακόμα και όταν ο ρυθμός της κίνησης έχει ξεπεράσει αρκετά τα... οικογενειακά πρότυπα, το ιδανικό μεταξύ των δύο είναι η Xsara. Αντίθετα, πιο εξειδικευμένο στο σπορ χαρακτήρα είναι το Astra που απαιτεί κάποιες παραχωρήσεις από τον κάτοχό του σε επίπεδο άνεσης αλλά και απόδοσης στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του μηχανικού συνόλου. Ανταποδοτικά όμως προσφέρει απλόχερα δόσεις οδηγικής ευχαρίστησης όταν ο χειριστής γνωρίζει την "τέχνη" και θελήσει να κινηθεί πραγματικά γρήγορα.


Η πρόταση της Citroen γοητεύει με την πληρότητά της, 
ενώ διατίθεται και σε καλύτερη τιμή αγοράς.


Το Astra OPC απευθύνεται σε ένα κοινό που απολαμβάνει την αίσθηση του απόλυτου σε ένα αυτοκίνητο.
 Citroen Xsara VTS 2,0-Opel Astra OPC
 Μαθητές διαφορετικών σχολών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Παρεμφερής ισχύς, διαφορετική απόδοση
Γερμανική ποιότητα-Γαλλική άνεση
Η διαφορά των αντιλήψεων στο δρόμο
Αθροίζοντας τα κρατούμενα...