Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/1/2001

Κορυφαία οδική συμπεριφορά και ενεργητική ασφάλεια 

Η εξοικείωση με το έντονα υποβοηθούμενο τιμόνι που στερείται αίσθησης, όπως ορίζεται από τις ανάγκες της εκτός δρόμου κίνησης προκειμένου να μη μεταφέρονται κραδασμοί στα χέρια του οδηγού, είναι απαραίτητη για να μπορέσει κανείς να κινηθεί γρήγορα με τη θηριώδη ML 55 AMG. 
Από εκεί και πέρα, ο κινητήρας είναι εκπληκτικός και συνεργάζεται με το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο έχει προσδώσει εξαιρετική αμεσότητα στη μεταφορά των εντολών του οδηγού μέσω του δεξιού πεντάλ. Η αποδιδόμενη ισχύς και η ροπή του μηχανικού συνόλου προσδίδουν στο μοντέλο κορυφαίες επιδόσεις. Αυτό στην πράξη μεταφράζεται σε αστραπιαίες προσπεράσεις στο εθνικό οδικό δίκτυο αλλά και υψηλές ταχύτητες ταξιδίου. Ωστόσο το μεγάλο βάρος του μοντέλου (2.122 κιλά) και η σχετικά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπουν την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων στις στροφές, που όμως δεν αποτελούν ουσιαστικό λόγο ανησυχίας. Αλλωστε τα περιθώρια πρόσφυσης που ορίζουν τα θηριώδη ελαστικά (285/50- 18"), το στιβαρό πλαίσιο και η τετρακίνηση, είναι πολύ υψηλά. Στην περίπτωση που ο οδηγός δεν αποφύγει την υπερβολή, αναλαμβάνουν "δράση" τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ελέγχου της πρόσφυσης και η επιθυμητή πορεία διατηρείται με απροσδόκητη ευκολία. Οι αεριζόμενοι δίσκοι σε όλους τους τροχούς συνδυάζονται με ΑΒS τελευταίας γενιάς και φροντίζουν για τη γρηγορότερη δυνατή ακινητοποίηση του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες. 
Αναφορικά με την εκτός δρόμου κίνηση τώρα, οι δυνατότητες του μοντέλου είναι μεγάλες. Τόσο η θηριώδης ροπή όσο και η δυνατότητα υποδιπλασιασμού των σχέσεων δίνουν τη δυνατότητα της υπέρβασης μεγάλων ανωφερειών αλλά και εμποδίων, σε συνδυασμό με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Οι περιορισμοί τίθενται από τα ελαστικά με τον ασφάλτινο "προσανατολισμό", τις γνώσεις και την... ψυχή του οδηγού, καθώς θέλει μεγάλα αποθέματα ψυχραιμίας για να χειριστεί κανείς ένα τόσο βαρύ και ακριβό "παιχνίδι" εν μέσω βράχων, λάσπης και γενικότερα αντίξοων συνθηκών.

Οι κλίσεις στις στροφές δεν αποτελούν ουσιαστική αιτία ανησυχίας, καθώς τα περιθώρια πρόσφυσης του μοντέλου είναι πολύ υψηλά.

Η ανάρτηση διατηρεί την άνεση των επιβατών σε υψηλά επίπεδα, ενώ σε αυτό συντελούν και οι τροχοί με τη μεγάλη διάμετρο.



Παρά τα αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά, η κίνηση του μοντέλου σε ομαλό χώμα δεν εμπεριέχει κινδύνους, όταν όλα γίνονται με μέτρο...


Η θηριώδης ροπή και η τετρακίνηση καθιστούν την προσπέλαση υδάτινων κωλυμάτων απλή υπόθεση ακόμα και με ασφάλτινα λάστιχα. 


Τα λάστιχα "υπογραμμίζουν" τον κατά κύριο λόγο ασφάλτινο προσανατολισμό του μοντέλου. Η διάστασή τους είναι 285/50- 18".
 Μercedes ML 55 AMG
 Υπερταχεία παντός εδάφους
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Κορυφαία οδική συμπεριφορά και ενεργητική ασφάλεια 
Πλούσια τα ελέη... 
Αρτιο το εσωτερικό