ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/3/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/3/2001

ΔΟΚΙΜΗ 
Renault Twingo 1,2 16V
 

Αλλαγές ουσίας εντός και εκτός 
 

Επιλεκτικές και ουσιαστικές μπορούν να χαρακτηριστούν οι κινήσεις ανανέωσης που έκανε η Renault στο μικρό Twingo. Το νέο 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται το μοντέλο πλαισιώνεται από μια σειρά αλλαγών, που έχουν ως στόχο την καλύτερη δυνατή προσέγγιση των αναγκών του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνεται. 
 


Τίποτα δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά στην εμφάνιση του μικρού μοντέλου της Renault. Και αυτό είναι απόλυτα λογικό να συμβαίνει, καθώς το Twingo αποτελεί μια σχεδιαστική πρόταση ξεχωριστή και με έντονη προσωπικότητα, η οποία συνδυάζει και πρακτικές προεκτάσεις (βλ. δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού) στο γενικότερο χαρακτήρα του. Από το 1992, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, φάνηκε πως αυτό το Γαλλικό μοντέλο θα "χαράξει" μια ξεχωριστή εμπορική πορεία, η οποία θα βασίζεται στα συναισθήματα που ξυπνάει με την εμφάνισή του και όχι σε οικονομοτεχνικά στοιχεία που αφορούν την απόκτησή του. Αυτό ακριβώς συνέβη και το Renault Twingo απέκτησε το δικό του φανατικό κοινό. Για την απαραίτητη ανανέωσή του προκειμένου να συνεχίσει ακάθεκτο την εμπορική του πορεία όντας ανταγωνιστικό και σε τομείς όπως είναι η απόδοση του κινητήρα και οι εκπομπές ρύπων, κρίθηκε αναγκαία η αντικατάσταση του μηχανικού συνόλου. Το παλαίμαχο 8βάλβιδο -το οποίο παραμένει ως επιλογή για τους υποψήφιους αγοραστές- δείχνει πραγματικά "λίγο" μπροστά στις αρετές του νέου 16βάλβιδου με την ίδια χωρητικότητα (1.142 κ.εκ.). Αλλαγές έχει υποστεί η ανάρτηση του μοντέλου, καθώς και τα φρένα του, ενώ οι τροχοί πλέον έχουν διάμετρο 14 ιντσών, αντί για 13 που ήταν στο παρελθόν. Βελτιωμένο εμφανίζεται το Twingo και στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, καθώς πλέον μπορεί να εφοδιαστεί και με πλευρικούς αερόσακους.
 
Τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος είναι δίχρωμα, ενώ έχει αλλάξει ελαφρώς και η σχεδίασή τους.

Οι εξωτερικοί καθρέπτες στη νέα γενιά του Renault Twingo είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος.

Τα φωτιστικά σώματα και οι δείκτες πορείας εμπρός, καλύπτωνται από ενιαίο “καθαρό” κρύσταλλο.


Νέας σχεδίασης είναι και τα τάσια των τροχών, οι οποίοι έχουν διάμετρο πλέον 14 ιντσών, αντί 13” που ήταν στις παλιότερες εκδόσεις.


Τα καθίσματα είναι μεγάλα και αναπαυτικά. Παρ’ όλα αυτά δεν ρυθμίζονται καθ’ ύψος.


Νέο στοιχείο είναι και οι εύχρηστες ποτηροθήκες μπροστά από τον επιλογέα των ταχυτήτων.
 
Ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω παρέμεινε, ενώ η διάμετρος της αντιστρεπτικής δοκού μεγάλωσε από 17 σε 21 mm. Αντίστοιχα, αλλαγές υπέστη και η ρύθμιση του συνδυασμού αμορτισέρ -ελατηρίων.

Στον εμπρόσθιο άξονα, τοποθετήθηκε αντιστρεπτική δοκός 17mm. Πιο σφιχτή είναι η ρύθμιση των ελατηρίων - αμορτισέρ.
 
 
Οι ημιδιάφανοι διακόπτες του συστήματος θέρμανσης αερισμού είναι εντυπωσιακοί όταν φωτίζονται.

Τα σχέδια του υφασμάτινου τμήματος στις επενδύσεις των θυρών είναι νέα. Οι θήκες είναι μεγάλες και πρακτικές.


 ΔΟΚΙΜΗ Renault Twingo 1,2 16V 
 Αλλαγές ουσίας εντός και εκτός
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ουσιαστική βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα
Βελτιωμένη συμπεριφορά στο δρόμο
Υψηλή παθητική ασφάλεια
Ανετοι χώροι για τέσσερις