Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2001

Η γνωστή μονάδα παραγωγής μεγάλης ισχύος

Tο μηχανικά υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1.998 κ.εκ., πέραν του πολιτισμένου χαρακτήρα που επιδεικνύει σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας, διακρίνεται και για την απόδοσή του σε επίπεδο ισχύος και ροπής. Οι μετρήσεις του κατασκευαστή κάνουν λόγο για 163 ίππους στις 5.300 σ.α.λ. και ροπή 230 Nm που εμφανίζεται σταθερή (ένεκα του μηχανικού υπερσυμπιεστή) από τις 2.500 έως τις 4.800 σ.α.λ. Στην πράξη, ο κινητήρας ικανοποιεί απόλυτα καθώς η ισχύς του γίνεται αισθητή από τις χαμηλές στροφές, προσδίδοντας την απαραίτητη για τις αστικές μετακινήσεις ελαστικότητα. Το Sequentronic (το εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων που επιτρέπει και τη σειριακή επιλογή των σχέσεων), είναι άμεσο και κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη, αν και μάλλον υστερεί σε συνολική αίσθηση, σε σχέση με το- ακριβότερο- πλήρως αυτόματο κιβώτιο. Ο παραγόμενος θόρυβος είναι μπάσος και δεν ενοχλεί καθώς ελάχιστα εισέρχεται στο χώρο των επιβατών, χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση.



Η μονάδα παραγωγής ισχύος του μοντέλου είναι πολιτισμένη σε λειτουργικά χαρακτηριστικά, ενώ αποδίδει και μεστή ισχύ.  


Το Sequentronic κάνει τις μετακινήσεις πιο ξεκούραστες αλλά υστερεί σε σχέση με το αυτόματο.

 ΔΟΚΙΜΗ Mercedes C 200 Kompressor Estate
 
Ξεπερνά τις προκαταλήψεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Γρήγορο σε ευθείεςκαι στροφές
Η γνωστή μονάδα παραγωγής μεγάλης ισχύος
Χώροι για οικογένεια