Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/6/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/6/2002

Γνήσια Mercedes σε λειτουργία και με πολύ καλή απόδοση 

Ο νέος κινητήρας των 1,8 λίτρων της Mercedes είναι πολύ καλός τόσο σε λειτουργικά χαρακτηριστικά, όσο και σε απόδοση. Η δομή του με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής έχει επιδράσει θετικά στην απόδοση, γεγονός που αντικατοπτρίζεται στη μεγαλύτερη κατά 10 Nm απόδοση ροπής. Επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα, με αρκετή διαθέσιμη ροπή από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Η μέγιστη τιμή των 240 Νm σύμφωνα με το εργοστάσιο αποδίδεται στις 3.500 σ.α.λ. Η πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα μεταφράζεται σε χαμηλό επίπεδο παραγόμενου θορύβου και έλλειψη κραδασμών σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας. Η διαφορά από τον κινητήρα των 2,0 λίτρων είναι αμελητέα τουλάχιστον σε αίσθηση και δύσκολα θα γίνει αντιληπτή από κάποιον που έχει οδηγήσει και τη δίλιτρη έκδοση με την ανάλογη ιπποδύναμη. Ο ήχος είναι λιγότερο μπάσος, ενώ σε κάθε περίπτωση η απόδοση και οι επιδόσεις που προσδίδει το μηχανικό σύνολο στο μοντέλο, ικανοποιούν. 
Στην επίτευξη αυτών συμβάλλουν και οι 6 σχέσεις του κιβωτίου των ταχυτήτων, που είναι ίδιες με αυτές του μοντέλου με το δίλιτρο μηχανικό σύνολο και που εντείνουν την αίσθηση της "σπιρτάδας" του μοντέλου.




Το νέο μηχανικό σύνολο της Mercedes επιδεικνύει καλύτερο προφίλ σε σχέση με το δίλιτρο αντίστοιχο σε ορισμένα σημεία.

 ΔΟΚΙΜΗ Mercedes C 200 Kompressor
 
Λαοφιλές άστρο!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ασφαλής σε κάθε περίπτωση
Απέναντι σε έναν ομοεθνή προικισμένο αντίπαλο
Γνήσια Mercedes σε λειτουργία και με πολύ καλή απόδοση