Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/7/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/7/2003

ΔΟΚΙΜΗ
Νέο Honda Accord
 

According to Honda...  

...ή, στα ελληνικά, σύμφωνα με τη Honda, ένα μεσαίο οικογενειακό μοντέλο για να έχει επιτυχία -ειδικά στην Ευρώπη- πρέπει να συνδυάζει δυναμική εμφάνιση, πολυτέλεια, άνεση, χώρους και επιδόσεις. Κυρίες και κύριοι, ιδού το νέο Accord. 
 

Ένα τέλος στην "ήσυχη και αθόρυβη" εμπορική πορεία του εκπροσώπου της στη μεσαία κατηγορία (ειδικά στη χώρα μας) θέλει να βάλει η Ιαπωνική εταιρεία με το λανσάρισμα του εντελώς νέου Accord. Υιοθετώντας τη φιλοσοφία "Bio-Tech" στη σχεδίαση των εξωτερικών επιφανειών το νέο Accord είναι πιο πομπώδες και πιο εντυπωσιακό σε σχέση με το απελθόν μοντέλο και κερδίζει πολύ θετικά σχόλια για την αρμονία που χαρακτηρίζει το τριών όγκων αμάξωμά του. Οι απλές καθαρές γραμμές αλλά και οι οξείες γωνίες σε διάφορα σημεία του Accord είναι ενταγμένες σε ένα πολύ ισορροπημένο σύνολο ενώ η μάσκα με τις πέντε γωνίες, το σχεδόν κάθετο κόψιμο της πόρτας του χώρου αποσκευών και το επιμηκυμένο και σφηνοειδές εμπρόσθιο μέρος αναλαμβάνουν να προσδώσουν (με επιτυχία) έναν δυναμικό και αρκετά σπορτίφ χαρακτήρα στο όχημα. 
Αυξημένες σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν είναι και οι δόσεις κομψότητας και πολυτέλειας με την προσθήκη στοιχείων όπως το επιχρωμιωμένο πλαίσιο γύρω από τις πλευρικές γυάλινες επιφάνειες, η επικάλυψη νίκελ στις χειρολαβές των θυρών και φυσικά οι δείκτες πορείας στο κάτω μέρος των εξωτερικών καθρεφτών οι οποίοι διαθέτουν μια σειρά από LEDs και προσθέτουν πολλούς "πόντους" στο τελικό αισθητικό αποτέλεσμα. 
Σημείο αναφοράς στην εμφάνιση του μεσαίου Honda είναι οπωσδήποτε το σχήμα του πίσω προφυλακτήρα ο οποίος ουσιαστικά εκτείνεται μέχρι το μέσο του θόλου των τροχών. Ωστόσο, η γραμμή-όριο ανάμεσα στα πίσω φτερά και τον προφυλακτήρα είναι έντεχνα "κρυμμένη" δημιουργώντας την εντύπωση ότι πρόκειται για ένα χυτό, ενιαίο τμήμα. Υπάρχουν βέβαια κάποιες ενστάσεις για τον όγκο του προφυλακτήρα αλλά όχι τόσο σημαντικές για να επηρεάσουν τη θετική εικόνα του Accord από πλευράς σχεδίασης. 
Μια σχεδίαση η οποία εκτός από αισθητικούς εξυπηρετεί και τεχνικούς σκοπούς καθώς σύμφωνα με τη Honda τόσο ο όγκος του προφυλακτήρα όσο και οι πολύ αμβλυμένες γωνίες ειδικά στο πίσω άκρο του μοντέλου είναι τα γνωρίσματα που επέτρεψαν την επίτευξη αεροδυναμικού συντελεστή 0,26, που είναι μία κορυφαία τιμή για την κλάση. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι εξίσου μεγάλες και είναι ελάχιστα τα στοιχεία που θυμίζουν το προηγούμενης γενιάς Accord. 
Βελτιωμένοι είναι επίσης και οι παρεχόμενοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές ενώ ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος. Στον τομέα των κινητήρων, με το δίλιτρο μοτέρ που έχει τοποθετήσει στο Accord η Honda επιβεβαιώνει πλήρως την πολύ καλή φήμη που έχει στον τομέα αυτό παρουσιάζοντας ένα ακόμη ισχυρό και πολιτισμένο μηχανικό σύνολο. Οι τιμές ξεκινούν από 28.319 ευρώ (Comfort) ενώ η έκδοση της δοκιμής (Sport) τιμάται 30.374 ευρώ. 



Όσον αφορά στο πίσω μέρος εγείρονται ορισμένες ενστάσεις σχετικά με τον όγκο του προφυλακτήρα, όμως γενικά και σε αυτό το σημείο το όχημα είναι ελκυστικό και σίγουρα 
σύγχρονο αισθητικά. 

Λεπτομέρειες






Τρόποι απόκτησης
0% προκ., 12-72 δόσεις (1η σε 12 μήνες), 9,0% επιτόκιο  
0% προκ., 2-72 μήνες, 6,96% επιτόκιο (όλα με Motioncard Visa) 

Εγγυήσεις
7 έτη για μηχανικά μέρη 
6 έτη αντισκωριακή 
3 έτη για χρώμα
 

"Λίρα 100" ο κινητήρας
Ο νέος δίλιτρος κινητήρας του Honda Accord είναι παρόμοιος με αυτούς που χρησιμοποιούνται στα μοντέλα Stream και CR-V αλλά και αρκετά διαφορετικός σε σχέση με το μηχανικό σύνολο των 147 ίππων που εφοδίαζε το προγενέστερο μοντέλο και διέθετε 16 βαλβίδες με έναν εκκεντροφόρο. Το νέο μοτέρ έχει δύο εκκεντροφόρους και φυσικά υιοθετεί τεχνολογία i-VTEC. Στο επίκεντρο της τεχνολογίας αυτής βρίσκεται το σύστημα VTEC για το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, το οποίο συνεργάζεται με το VTC που επιτηρεί και ελέγχει τον χρονισμό των βαλβίδων ανάλογα με τις ανάγκες για ισχύ. 
Στην πράξη και ειδικά στις χαμηλές στροφές ενεργοποιείται μόνο ένα "κοκοράκι" και μόνο η κύρια βαλβίδα εισαγωγής στον κύλινδρο ενώ όσο οι στροφές ανεβαίνουν λειτουργεί και η δεύτερη ανεβάζοντας σημαντικά την απόδοση. Στα θετικά του μοτέρ ανήκουν η πολύ καλή ελαστικότητα, η αμεσότητα της απόκρισης καθώς και η πολιτισμένη λειτουργία του. Η μέγιστη ονομαστική ισχύς των 155 ονομαστικών ίππων (154/6.000 σ.α.λ. στο δυναμόμετρο) είναι πολύ ικανοποιητική και οι επιδόσεις είναι πολύ καλές για την κατηγορία. 



Πολύ καλός είναι ο νέος κινητήρας του Accord προσφέροντας υψηλές επιδόσεις. 







Μας άρεσε
Πολύ καλός είναι ο νέος κινητήρας του Accord προσφέροντας υψηλές επιδόσεις. Η λειτουργία και απόδοση του κινητήρα.
 
Δε μας άρεσε
Οι μοχλοδιακόπτες είναι λειτουργικοί αλλά αισθητικά δεν ταιριάζουν με την εικόνα του Accord εσωτερικά. Ο μόνιμος φωτισμός των οργάνων και το μέγεθος του ταχύμετρου. 

 ΔΟΚΙΜΗ Νέο Honda Accord
 
According to Honda... 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μοντέρνο εσωτερικό με πρακτικό χαρακτήρα
Βελτιωμένοι οι χώροι
Aνεση και καλές επιδόσεις
Έμφαση στην ασφάλεια