Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/7/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/7/2002

Εύστροφοι κινητήρες με έμφαση στη ροπή 

Τα δύο μικρά μοντέλα του ομίλου PSA διαθέτουν τον ίδιο κινητήρα των 1,1 λίτρων με τις δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το μηχανικό αυτό σύνολο έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό την απόδοση της ροπής σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, στοιχείο το οποίο ευνοεί ιδιαίτερα κατά την κίνηση στην πόλη, όπου τα 206 και C3 θα κινηθούν ως επί το πλείστον. Ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει πολύ καλή ευστροφία και απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού -σε συνάρτηση με τον κυβισμό του- ενώ η ισχύς που παράγει καλύπτει απόλυτα τις αστικές μετακινήσεις. Παράλληλα είναι σε θέση να διατηρεί ταχύτητες της τάξεως των 140 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο, ενώ η αδυναμία του θα φανεί σε ανηφορικά τμήματα. Ο συμπλέκτης και στα δύο αυτοκίνητα είναι ελαφρύς, ενώ ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει θετική αίσθηση.




Ο βασικός κινητήρας των 1,1 λίτρων που κινεί το C3 είναι εύστροφος με αρκετή ροπή από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας.


Ο ίδιος κινητήρας που τοποθετείται και στο 206 1,1 συνδυάζεται με ένα πιο αραιής κλιμάκωσης κιβώτιο ταχυτήτων.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1,1 VS Peugeot 206 1,1
 
Eσωτερική διαμάχη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εύστροφοι κινητήρες με έμφαση στη ροπή
Μοντέρνα σχεδίαση και ευχάριστος διάκοσμος
Χώροι επιβατών Peugeot-αποσκευών Citroen
Άνετα με πολύ καλή οδική συμπεριφορά