Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/9/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2003

Οδική συμπεριφορά

Η αύξηση στην αίσθηση σιγουριάς που λαμβάνει ο οδηγός κατά την κίνηση του Atos Prime είναι το νέο στοιχείο στο μίνι πολυμορφικό όχημα. Η δομή των αναρτήσεων δεν έχει αλλάξει (γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό εμπρός και εγκάρσιο άξονα με τριπλό σύνδεσμο πίσω), όμως οι επιμέρους ρυθμίσεις έχουν επανεξεταστεί με γνώμονα την καλύτερη ισορροπία ανάμεσα σε άνεση και οδική συμπεριφορά και βασική πηγή επιρροής το Getz. Στην πράξη, οι νέες ρυθμίσεις έχουν ως αποτέλεσμα το πολύ καλό φιλτράρισμα των ανωμαλιών με τις κλίσεις στις στροφές να είναι υπαρκτές και αισθητές χωρίς να προβληματίζουν.
Το σύστημα διεύθυνσης έχει ελαφριά αίσθηση, όμως από πλευράς πληροφόρησης προς τον οδηγό είναι ικανοποιητικό και κατά την κίνηση στην πόλη το στοιχείο αυτό εκτιμάται δεόντως (στη στάθμευση κ.λπ.). Στον αυτοκινητόδρομο η ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους είναι μικρή και δε θα απασχολήσει τον οδηγό σε αντίθεση με τους αεροδυναμικούς θορύβους που διεισδύουν αρκετά στην καμπίνα. Σε δρόμο με στροφές η βασική αντίδραση είναι η υποστροφή η οποία ελέγχεται εύκολα. ’ξια μνείας είναι και τα ελαστικά διαστάσεων 175/60 R13 (στις εκδόσεις GLS καθώς η GL "φορά" 155/70 R13) τα οποία προσφέρουν πολύ ικανοποιητικά περιθώρια πρόσφυσης. Σταθερά αποτελεσματικό ακόμη και έπειτα από σκληρή χρήση αποδείχτηκε το σύστημα πέδησης.



Οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του Atos που κινείται ευχάριστα και ασφαλώς εντός και εκτός πόλης. 


Οι εκδόσεις πάνω από τη βασική διαθέτουν ελαστικά 175/60 R13 ενώ η κορυφαία  έχει και όμορφες ζάντες αλουμινίου.

 ΔΟΚΙΜΗ Nέο Hyundai Atos Prime 1,1
 
Prime Time
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ευχάριστη η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό 
Αλλαγές στον τομέα των χώρων
Οδική συμπεριφορά
Βελτιωμένη παθητική ασφάλεια