Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/9/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2001

Ανετοι οι πίσω επιβάτες

Ενα από τα πιο δυνατά σημεία του νεοεισαχθέντος στην ελληνική αγορά Matrix είναι οι προσφερόμενοι χώροι για τους επιβάτες. Εχοντας στις θέσεις οδηγού/συνοδηγού άτομα με ανάστημα άνω των 1,85 μ., στο πίσω κάθισμα οι επιβάτες ανάλογου ή και μεγαλύτερου ύψους θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα αναφορικά με το χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους. Εκτός των άλλων, το σχεδόν επίπεδο πάτωμα διευκολύνει τη φιλοξενία τρίτου επιβάτη. Ολόκληρο το κάθισμα (χωρισμένο σε ποσοστό 60/40) μπορεί να μετακινηθεί κατά το διαμήκη άξονα, ενώ ρυθμίζεται και η κλίση της πλάτης. 
Πολύ πρακτικές είναι και οι θήκες για τα αντικείμενα που υπάρχουν σε όλη την καμπίνα των επιβατών, μέσω των οποίων η εκμετάλλευση των χώρων είναι σχεδόν πλήρης. Είναι χαρακτηριστικό πως και οι 4 πλευρικές πόρτες διαθέτουν θήκες, ενώ κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού υπάρχει ένα πρακτικό συρτάρι. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 350 λίτρων και είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, παρά τους ογκώδεις θόλους πάνω από τους τροχούς που καλύπτουν και τις βάσεις των αμορτισέρ. Στο επάνω μέρος των θόλων υπάρχουν δύο αποθηκευτικοί χώροι για μικρά αντικείμενα, ενώ στο δάπεδο υπάρχει ελαστικό δίχτυ για συγκράτηση αποσκευών κ.λπ.

Χωρίς να εντυπωσιάζει με τη χωρητικότητά του (350 λίτρα) ο χώρος των αποσκευών του Matrix είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος. Το πίσω κάθισμα ρυθμίζεται κατά το διαμήκη άξονα, αυξομειώνοντας τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.
Ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, υπάρχουν δύο πτυσσόμενες ποτηροθήκες που εξυπηρετούν τις ανάγκες των πίσω επιβατών.
Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετά μεγάλο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, ενώ στη μέση ο τρίτος δεν έχει το σύνηθες εμπόδιο του τούνελ στα πόδια. Η κλίση της πλάτης του πίσω καθίσματος ρυθμίζεται.

 ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Matrix 1,6
 
Γέφυρα αξιών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Επαρκής ο κινητήρας των 1,6 λίτρων
Καλαίσθητη σχεδίαση, στιβαρή κατασκευή
Ανετοι οι πίσω επιβάτες
Ευχάριστη έκπληξη στο δρόμο