Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/12/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/12/2002

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
To Renault Megane II 1,4 5d απέναντι σε 6 ανταγωνιστικά μοντέλα

 

Μπελάς για τον ανταγωνισμό
 

H Renault πρωτοπορεί αισθητικά και τεχνολογικά, αυτήν τη φορά στη μικρομεσαία κατηγορία με το Megane ΙΙ. Παράλληλα η πρόσφατη διάκριση με 5 αστέρια από το Euro NCAP αποτελεί κορυφαία επίδοση στη μικρομεσαία κατηγορία, στοιχείο που ήρθε να κάνει ακόμα πιο δυνατό τον... πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό.

Τ α τεχνολογικά και σχεδιαστικά τμήματα της εκάστοτε εταιρείας συνεχώς αναζητούν μεθόδους που θα φέρουν ένα νέο μοντέλο στην επιφάνεια απέναντι στον ανταγωνισμό, ο οποίος συνεχώς γίνεται όλο και πιο έντονος. Το Renault Megane II είναι αυτήν τη στιγμή το πιο καινούργιο μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας και έχει όλα τα φόντα για να αντιμετωπίσει στα ίσια τους... αντίζηλούς του. 
Πρώτα απ' όλα το στοιχείο που αποτελεί σήμα κατατεθέν του Renault Megane II δεν είναι άλλο από την εκκεντρική σχεδίασή του που το κάνει να ξεχωρίζει έναντι των μοντέλων της δοκιμής. Από αυτά την πιο σπορτίφ εικόνα έχουν τα Peugeot 307, Ford Focus και Seat Leon, ενώ πιο συντηρητική αισθητική έχουν τα Fiat Stilo, Nissan Almera και Opel Astra. Το τμήμα του αμαξώματος του νέoυ Megane που θα προκαλέσει ποικίλες εντυπώσεις είναι το πίσω λόγω του κάθετου "κοψίματος" της οροφής και του όγκου που σχηματίζεται από το τελείωμα του παρμπρίζ θυμίζοντας έντονα τα Vel Satis και Avantime. 
Περνώντας στο θάλαμο των επιβατών, η εικόνα που αποκομίζει κανείς από το Megane II όσον αφορά την αισθητική είναι θετική, όπως και ο διάκοσμος. Χαρακτηριστικά στοιχεία που δε συναντώνται σε άλλο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο είναι η αντικατάσταση των κλειδιών από κάρτα -όπως και στη Laguna- ενώ το χειρόφρενο αισθητικά θυμίζει χειριστήριο πιλοτηρίου αεροσκάφους. Τα υλικά κατασκευής, χωρίς να θέτουν νέα πρότυπα στην κατηγορία, είναι αρκετά καλά -με το πάνω τμήμα του ταμπλό να κερδίζει τις εντυπώσεις- ενώ όσον αφορά τη συναρμολόγηση τα Focus, Astra και Almera είναι καλύτερα. Εκεί όπου το νέο Megane τοποθετείται στο μέσο όρο της κατηγορίας είναι οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές, ενώ από τα μοντέλα της δοκιμής αυτό που ξεχωρίζει είναι το Stilo. 
’ξιος συνεχιστής της παράδοσης των γαλλικών μοντέλων στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης είναι το Megane, καθώς τοποθετείται μεταξύ των κορυφαίων προτάσεων της κατηγορίας. Κορυφαία είναι και η επίδοση του νεότερου Γαλλικού μοντέλου στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, καθώς είναι το μοναδικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο που απέσπασε 5 αστέρια από τη δοκιμή πρόσκρουσης του Euro NCAP, αποτελώντας το τρίτο μοντέλο της Renault με αυτήν τη διάκριση μαζί με το Laguna και πρόσφατα και το Vel Satis. 
Όλα αυτά λοιπόν αν τα συμψηφίσουμε μαζί με τον πλήρη σχεδόν εξοπλισμό από τη βασική έκδοση -της οποίας η τιμή τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας- ερχόμαστε απέναντι σε ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι σε θέση να "παίξει" πρωταγωνιστικό ρόλο μεταξύ των ανταγωνιστικών αυτοκινήτων, από τα οποία το Peugeot 307 αποτελεί μία από τις πιο συμφέρουσες επιλογές. 
Βασικά μέτρα επιλογής των μοντέλων της δοκιμής είναι η παραπλήσια τιμή με βάση τον εξοπλισμό του Megane ΙΙ και την ισχύ των κινητήρων που κυμαίνεται στους 100 ίππους.


 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
 To Renault Megane II 1,4 5d απέναντι σε 6 ανταγωνιστικά μοντέλα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Γαλλική "ισορροπία" στο δρόμο
Επάρκεια ισχύος και ροπής σε όλα τα μοντέλα
And the winner is... Peugeot 307
Renault Megane II: Κορυφαία βαθμολογία στο Euro NCAP
Ανταγωνιστική ποιότητα
Πολυχρηστικότητα Stilo