Περιοδικό - Test

Nissan Micra:
 
 Δε σπάει , δε χαλάει...
 

Τo στρογγυλεμένο αμάξωμά του, με τις απαλές γραμμές, όλο και κάτι θυμίζει. Κάτι οικείο και συμπαθητικό, όπως ένα πάνινο ζωάκι ή ένα μικρό γατάκι. Υπάρχουν μορφές που δημιουργούν στους ανθρώπους άμεσα συναισθήματα και φαίνεται ότι το σχήμα του Micra πετυχαίνει ακριβώς αυτό, καθώς η πλειοψηφία των ανθρώπων που έρχονται σε επαφή μαζί του αντιδρούν, όπως θα αντιδρούσαν στη θέα ενός μωρού. Ειδικά, το ασθενές φύλο έδειξε τον ενθουσιασμό του από την πρώτη στιγμή της παρουσίασής του. Ακριβώς αυτό αντιλήφθηκαν και οι υπεύθυνοι της Nissan. Ετσι, υπάρχει πρόβλεψη ότι το 70% της παραγωγής του Micra θα πωληθεί σε γυναίκες. Στην ιεραρχία της γκάμας του Micra, το 1,3 LX αποτελεί τη χρυσή τομή. Ο εξοπλισμός τόσο από πλευράς ασφάλειας, όσο και άνεσης, είναι σχετικά πλούσιος, ενώ με κάποιες μικρές επιβαρύνσεις μπορεί να γίνει αρκετά καλός. Η φιλικότητα που εκπέμπεται από την εξωτερική εμφάνιση του Micra, κυριαρχεί και στο εσωτερικό του. Οι χρωματισμοί των επενδύσεων στις πόρτες και τα καθίσματα είναι καλόγουστα, ενώ το ταμπλό με τον ξεχωριστό πίνακα οργάνων δείχνει ιδιαίτερα καλοφτιαγμένο. Παράλληλα, τα όργανα βρίσκονται σε σωστές θέσεις και είναι εύχρηστα. Τα καθίσματα είναι σκληρά, αλλά αναπαυτικά, ενώ στα πίσω μπορούν να φιλοξενηθούν άνετα δύο άτομα. Ο χώρος αποσκευών δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος, αφού τα 206 λίτρα χωρητικότητάς του βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, η χωρητικότητα αυξάνει στα 960 λίτρα, τιμή καθόλου ευκαταφρόνητη. Η άνεση της ανάρτησης είναι ιδιαίτερα καλή και θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ενώ οι ανωμαλίες φιλτράρονται αποτελεσματικά, χωρίς να φτάνουν στους επιβάτες. Η οδική συμπεριφορά είναι σχεδόν ουδέτερη, με τάσεις υποστροφής στο όριο. Οι κινητήρες που εξοπλίζουν τα Micra ξεκινάνε από το 1 λίτρο (τςτρακύλινδρος 16βάλβιδος) με απόδοση 55 ίππους, τιμή ικανοποιητική για αυτοκίνητο πόλης. Εκτός αυτού όμως, υπάρχει και η έκδοση των 1,3 λίτρων, που αποδίδει 75 ίππους και κινεί το Micra με πολύ σβέλτους ρυθμούς, ακόμα και εκτός των ορίων της πόλης. Τα αμαξώματα του Micra είναι ή 3θυρα ή 5θυρα. Η επιλογή αγοράς ενός Micra σαν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πόλης, είναι από τις καλύτερες της αγοράς, λόγω της πολύ καλής αξιοπιστίας του. Αυτός είναι και ο λόγος, που πολλά από αυτά αγοράστηκαν από σχολές οδήγησης, με αποτέλεσμα να κάνουν πολλά παραπάνω χιλιόμετρα από το μέσο όρο ενός αυτοκινήτου πόλης . Αυτά, θα πρέπει να αποφεύγονται, για ευνόητους λόγους. Αλλα προβλήματα δεν εμφανίζονται συχνά, αλλά αν εμφανιστούν θα εστιάζονται στον συμπλέκτη, λόγω πολλών χιλιομέτρων ή στον ιμάντα του εκκεντροφόρου, η οποία μπορεί να ακούγεται. Ωστόσο, πρόκειται για προβλήματα που λύνονται εύκολα, χωρίς να καταφέρνουν να μετριάσουν την αντοχή του στο χρόνο. Τέλος, οι βασικότεροι ανταγωνιστές του Micra είναι το Toyota Starlet, το Opel Corsa και το Renault Clio.   

. Αξίζει για:
1.  Την αξιοπιστία του και την καλή ποιότητα κατασκευής του.
2. Τη χαμηλή του κατανάλωση.
3.  Τη μεταπωλητική του τιμή.