Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2004
Test mtx
Νissan X-Trail 2,0 facelift
Με μικρές αλλαγές
Το X-Trail προσφέρει στην ασφαλτο υψηλά επίπεδα άνεσης και σταθερότητας, ενώ δε θα συναντήσει πρόβλημα και στο πατημένο χώμα.
Με ένα περιορισμένης έκτασης facelift, το Nissan X-Trail αποσκοπεί στην τόνωση του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού, ούτως ώστε να διατηρήσει τη θέση του στις κορυφαίες θέσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας.
H Nissan, θέλοντας να διατηρήσει την καλή πορεία του X-Trail στην ελληνική αγορά (βρίσκεται σταθερά στην πρώτη δεκάδα της κατηγορίας των εκτός δρόμου οχημάτων και στις κορυφαίες μεταξύ των SUV), ανανέωσε το X-Trail σε ορισμένα σημεία του, ούτως ώστε να αυξήσει το ενδιαφέρον του κοινού. Οι αισθητικές αλλαγές στο εξωτερικό του πεντάθυρου αμαξώματος εστιάζονται στο εμπρόσθιο μέρος του όπου κυριαρχούν η νέα κυψελοειδής μάσκα και ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Οι έντονες ακμές στα πλαϊνά των εμπρός φτερών παραμένουν ως είχαν προσδίδοντας επιπλέον δυναμική σε συνδυασμό και με τα έντονα τόξα των φτερών. Στοιχείο που προσμετρά στη γενικότερα πιο "σκληροτράχηλη" εικόνα του X-Trail σε σχέση με τον προκάτοχό του, αποτελούν οι μπάρες της οροφής (στάνταρ) που ενσωματώνουν στα άκρα τους και προβολείς. Αντίθετα με την περιορισμένη αναβάθμιση της εμφάνισης, το X-Trail εμφανίζει αρκετές αλλαγές στο εσωτερικό του. Πιο συγκεκριμένα, ο κεντρικά τοποθετημένος πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα εξακολουθούν να αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του, όμως η τελευταία φέρει νέα σχεδίαση ενώ είναι και πιο καλαίσθητη αισθητικά από την αντίστοιχη του προκάτοχού του. Σε κάθε περίπτωση τα υλικά και η συναρμογή τους είναι καλής ποιότητας, με την εργονομία να βρίσκεται σε ακόμα καλύτερα επίπεδα ενώ οι χώροι παραμένουν επαρκείς για πέντε επιβάτες και τις 350 λίτρων αποσκευές τους. Στο δρόμο, το X-Trail εμφανίζει έναν ομοιογενή χαρακτήρα είτε μιλάμε για κίνηση στην άσφαλτο, είτε στο χώμα. Το σύστημα της τετρακίνησης, αναλαμβάνει να μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός, να εμπλέκει και τους πίσω σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης ή και να "κλειδώσει" την ροπή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται στο εσωτερικό του. Το X-Trail μπορεί να κινηθεί εύκολα στην άσφαλτο προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του και καλή σταθερότητα, ενώ δε θα συναντήσει πρόβλημα και στο πατημένο χώμα. Η τιμή του ανανεωμένου X-Trail ξεκινά από τα 30.570 ευρώ και περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του μετωπικούς αερόσακους, κλιματισμό, ABS και ηλεκτρικές ευκολίες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Καλή ποιότητα κατασκευής, αναβαθμισμένη εργονομία και αισθητικές αλλαγές παρουσιάζει το ανανεωμένο X-Trail στο εσωτερικό του.

Κινητήρας
Ο δίλιτρος κινητήρας του X-Trail αποδίδει 140 ίππους ικανούς να κινήσουν εύκολα το αμάξωμα των 1.513 κιλών. Σε σχέση με το προκάτοχο X-Trail οι επιδόσεις που προσδίδει είναι καλύτερες. Πιο συγκεκριμένα το ανανεωμένο X-Trail επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 χλμ. σε 11,2 δλ. (0,5 δλ. λιγότερα από το προκάτοχο), ενώ και οι τιμές στις επιδόσεις εν κινήσει είναι καλύτερες κατά 0,9 δλ. (στα 60 - 100 χλμ./ώρα με 4η) και 0,3 δλ. (στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η).