ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/9/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/9/2003
Test mtx
Renault Laguna 2,0T Estate
Πληρότητα... σε κάθε επίπεδο παρουσιάζει η Laguna Estate με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Ένα αυτοκίνητο που καλύπτει με το παραπάνω τον οικογενειάρχη σε επιδόσεις, άνεση, χώρους και ασφάλεια.
Με το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 2,0 λίτρων εφοδιάζεται -εκτός από την 5θυρη- και η στέισον βάγκον (Estate) έκδοση του Renault Laguna. Η τελευταία δε φέρει καμία αλλαγή στο αμάξωμα σε σχέση με τις χαμηλότερου κυβισμού εκδόσεις, ενώ το μόνο στοιχείο που δηλώνει ότι πρόκειται για το κορυφαίο μοντέλο είναι η διακριτική ένδειξη 2,0Τ που βρίσκεται στο πλαστικό πλαϊνό προστατευτικό τμήμα των εμπρός θυρών. Αντίστοιχα και στο θάλαμο των επιβατών δεν υπάρχουν διαφορές ως προς τη σχεδίαση αλλά και την ποιότητα υλικών και φινιρίσματος.  Στο εσωτερικό της Laguna Estate 2,0Τ οι φιλοξενούμενοι θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα τα αναπαυτικά καθίσματα (με την επένδυση υφάσματος με δέρμα), τα οποία παράλληλα προσφέρουν πολύ καλή στήριξη στο σώμα. Την άνεση που προσφέρει το εσωτερικό ενισχύει και η ευρυχωρία που προσφέρει η Laguna Estate σε 5 ενήλικα άτομα. Πρόβλημα δε θα υπάρξει και με τις αποσκευές των επιβατών, καθώς ο πλήρως εκμεταλλεύσιμος αποθηκευτικός χώρος με το τετραγωνισμένο σχήμα και με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης έχει όγκο 475 λίτρων.  Εκτός από την άνεση, ο οδηγός της κορυφαίας έκδοσης του μεσαίου στέισον βάγκον της Renault θα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος και με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά μαλακή, ενώ παρά τις μεγάλες ζάντες με τα χαμηλού προφίλ λάστιχα (215/45-17), η άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες είναι υψηλού επιπέδου. Στον ανοιχτό δρόμο η Laguna Estate 2,0T παρουσιάζει πολύ καλή κατευθυντικότητα, ενώ ο κινητήρας επιταχύνει το αυτοκίνητο σε ρυθμούς που θα ζήλευαν σπορ αυτοκίνητα. Ωστόσο ο οικογενειακός προσανατολισμός γίνεται αισθητός σε εκείνον που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ισχύ του κινητήρα. Στους γλιστερούς δρόμους που κυριαρχούν στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας, η Laguna Estate 2,0T χρειάζεται προσοχή με το ESP απενεργοποιημένο, καθώς το αυτοκίνητο θα σπινάρει και θα ανοίξει την τροχιά του εύκολα σε κάθε έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού. Με το ηλεκτρονικό βοήθημα σε λειτουργία κάθε "αντικοινωνική" συμπεριφορά διακόπτεται άμεσα προσφέροντας υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Το 4κύλινδρο 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 2,0 λίτρων με τη βοήθεια υπερσυμπιεστή αποδίδει 189 πραγματικούς ίππους. Οι τελευταίοι σε συνδυασμό με το εύχρηστο κιβώτιο των ταχυτήτων 6 σχέσεων προσδίδουν στη Laguna Estate υψηλές επιδόσεις. Ανεξάρτητα από την επιλεγμένη ταχύτητα το αυτοκίνητο "γεμίζει" με ευκολία χιλιόμετρα σε κάθε έντονη βύθιση του δεξιού πεντάλ. Ο κινητήρας δεν παρουσιάζει υστέρηση απόκρισης στις χαμηλές στροφές, καθώς ο υπερτροφοδότης κάνει την παρουσία του από τις 1.800 σ.α.λ. περίπου. Επιπλέον θετικό στοιχείο του κινητήρα είναι η γραμμική απόδοση.