Το νέο Astra παρουσιάζει ασφαλή οδική συμπεριφορά ανεξάρτητα το είδος της διαδρομής.
Το νέο Astra είναι σε θέση να "ταρακουνήσει" τον ανταγωνισμό, καθώς διαθέτει μία ολοκληρωμένη εικόνα σε όλους τους τομείς. Παράλληλα στη βασική του έκδοση διαθέτει ανταγωνιστική τιμή και πολύ καλό βασικό εξοπλισμό.
Η νέα γενιά του Astra έρχεται με σκοπό να κυριαρχήσει στη κατηγορία του, κάτι που κατά τη πρώτη επαφή που είχαμε με το αυτοκίνητο στη Γαλλία μας έδωσε την εντύπωση πως είναι εφικτό. Ο άμεσος ανταγωνισμός είναι ισχυρός όσο ποτέ άλλωστε, με κύριους πρωταγωνιστές το VW Golf, το Renault Megane II, το Peugeot 307, το Toyota Corolla και το Ford Focus (το οποίο αναμένεται να αντικατασταθεί στις αρχές του 2005). Τα όπλα που έχει να παρατάξει απέναντί τους, έτσι ώστε να το προτιμήσει το κοινό είναι αρκετά, ενώ δε λείπουν οι τεχνολογικές καινοτομίες. Με τη πρώτη ματιά το νέο Astra ελκύει το ενδιαφέρον, χάρη στη σχεδίαση του αμαξώματός του, η οποία είναι δυναμική και αποπνέει παράλληλα στιβαρότητα. Σε σχέση με το προγενέστερο Astra το νέο δεν έχει καμία ομοιότητα, ενώ παράλληλα οι διαστάσεις του αμαξώματός του έχουν αυξηθεί. Συγκεκριμένα το μήκος είναι μεγαλύτερο κατά 138 χιλ., το πλάτος κατά 44 χιλ. και το ύψος αυξήθηκε κατά 35 χιλ., ενώ ίδιο παρέμεινε το μεταξόνιο. Σπορτίφ χαρακτηριστικά εμφανίζει και το εσωτερικό, το οποίο μας κέρδισε και για τη πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Παράλληλα οι διαθέσιμοι χώροι είναι αυξημένοι και είναι ανταγωνιστικοί σε σχέση με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Βελτιωμένη είναι και η ανάρτηση σε σχέση με το δεύτερης γενιάς Astra, η οποία προσφέρει στο αυτοκίνητο πολύ καλή σταθερότητα. Πρωτοποριακό στοιχείο αποτελεί το σύστημα ενεργητικής ασφάλειας IDS Plus, το οποίο συνδυάζει μεταξύ τους πολλά επιμέρους συστήματα (π.χ το ESP με το ABS, τις ελεγχόμενες αναρτήσεις κ.λ.π.), ενώ πολλοί είναι οι αυτοματισμοί με τους οποίους μπορεί να εξοπλιστεί. Βελτιωμένα είναι και τα επίπεδα παθητικής ασφάλειας, καθώς διαθέτει όλα τα σύγχρονα μέσα για τη προστασία των επιβατών. Το νέο Astra θα λανσαριστεί τον Απρίλιο σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, τα Essentia, Enjoy, Εlegance και Cosmo. Η βασική έκδοση Esse- ntia του αυτοκινήτου με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων θα κοστίζει 14.257 ευρώ και θα περιλαμβάνει στον εξοπλισμό τέσσερις αερόσακους, ABS, κλιματισμό και πολλές ηλεκτρικές ανέσεις. Οι εκδόσεις με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων θα είναι κατά 1.500 ευρώ ακριβότερες.
Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων έχει θετικό τράβηγμα και καλή ελαστικότητα.
Με τέσσερις συνολικά κινητήρες θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το τρίτης γενιάς Astra, απόδοσης από 90 έως 200 ίππους. Κατά τη παρουσίασή του στη Γαλλία οδηγήσαμε την έκδοση με το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων τεχολογίας Twinport (ισχύος 105 ίππων), το οποίο παράλληλα συνδυαζόταν με το σειριακού τύπου κιβώτιο ταχυτήτων Easytronic. H βασική έκδοση των 1,4 λίτρων (Twinport 90 PS), που ενδιαφέρει περισσότερο την ελληνική αγορά δεν ήταν διαθέσιμη. Το μοτέρ των 1,6 λίτρων μας άφησε ικανοποιημένους με τους ρυθμούς επιτάχυνσης και γενικά με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του. Το τράβηγμά του είναι θετικό από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, ενώ ανεβάζει εύκολα στροφές με γραμμικό τρόπο. Στον αυτοκινητόδρομο διατηρεί με άνεση μεγάλες ταχύτητες (όπως 160 χλμ./ώρα), ενώ ο θόρυβος που παράγει έχει λογική ένταση.