Το νέο Astra παρουσιάζει ασφαλή οδική συμπεριφορά ανεξάρτητα το είδος της διαδρομής.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης οδηγικής επαφής που είχαμε με το νέο Astra στη περιοχή του Σεν Τροπέ στη Γαλλία, οι πρώτες εντυπώσεις που αποκομίσαμε ήταν θετικές. Το σύστημα της ανάρτησης περιλαμβάνει εμπρός γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης, πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας, ενώ αντιστρεπτική δοκός υπάρχει μπροστά και πίσω. Προαιρετικά περιλαμβάνεται ένα "πακέτο" ενεργητικής ασφάλειας, το IDS Plus, το οποίο συνδυάζει μεταξύ τους τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας του αμαξώματος, αντιολίσθησης των κινητηρίων τροχών, υποβοήθησης του φρεναρίσματος και ABS. Επιπλέον μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό, ο οδηγός ενεργοποιεί ένα σπορ πρόγραμμα οδήγησης, καθώς σε χιλιοστά του δευτερολέπτου το γκάζι αποκτάει καλύτερη απόκριση, το τιμόνι γίνεται πιο άμεσο, ενώ σκληραίνει και η ρύθμιση της ανάρτησης, κάτι που διέθετε το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε. Ακόμα και χωρίς το πλήθος των ηλκετρονικών μέσων ασφάλειας, το νέο μικρομεσαίο όχημα της Opel παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία είναι ουδέτερο στις αντιδράσεις του και εύκολα ελεγχόμενο ακόμη και υπό πίεση σε μία διαδρομή με συνεχείς στροφές χάρη στη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, του καλού σε αίσθηση τιμονιού με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση και του στιβαρού πλαισίου. Σε επίπεδο άνεσης, ικανοποιεί αν και οι έντονες ανωμαλίες "περνούν" στο εσωτερικό. Θετικές εντυπώσεις μας άφησαν τα φρένα (τα οποία από την έκδοση 1,4 αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω), τόσο όσον αφορά την αίσθηση όσο και σε αποτελεσματικότητα σε μια έντονη επιβράδυνση.
Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση και περνάει με σχετικά "ξερό" τρόπο τις έντονες ανωμαλίες του δρόμου.