Στην ευθεία η σταθερότητα της νέας SLK είναι πολύ καλή ακόμα και με ταχύτητες άνω των 180 χλμ./ώρα και με συνεχείς ανωμαλίες στο οδόστρωμα.
Η νέα SLK παρουσιάζει μια ιδιαίτερα δυναμική εικόνα παραπέμποντας στις μεγαλύτερες ρόουντστερ Mercedes. Σε συνδυασμό με την κορυφαία ποιότητα κατασκευής και τη συνολική βελτίωση σε όλους τους τομείς αναμένεται να "κλέψει" πολλές καρδιές...
H πρώτη SLK, η οποία είχε παρουσιαστεί το 1996, είχε προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον, λόγω τόσο της σπορτίφ εικόνας της, όσο και της δυνατότητας μετατροπής της από κουπέ σε κάμπριο χάρη στη σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Οκτώ χρόνια αργότερα κάνει την εμφάνισή της η δεύτερη γενιά της μικρότερης ρόουντστερ Mercedes, ακολουθώντας τη νοοτροπία της προγενέστερης γενιάς, αλλά με εμφανώς πιο έντονες "δόσεις" δυναμισμού. Την πρώτη εικόνα τη λάβαμε στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ πριν από λίγες μέρες είχαμε την ευκαιρία να τη γνωρίσουμε καλύτερα στα πλαίσια της δημοσιογραφικής της παρουσίασης που έλαβε χώρα στη Μαγιόρκα. Συγκρίνοντας τη σχεδίαση της νέας SLK με την αντίστοιχη του προγενέστερου μοντέλου, θα μπορούσαμε να πούμε πως η διαφορά είναι τόσο αισθητή όσο η…μέρα με τη νύχτα. Στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, το βλέμμα θα επικεντρωθεί στο ρύγχος, το οποίο παραπέμπει άμεσα στις F1, όπως και η σχεδίαση του προφυλακτήρα. Από το πλάι έχει ένα ιδιαίτερα σπορτίφ προφίλ, ενώ και το στρογγυλεμένο πίσω μέρος (σε σχέση με τις πιο κάθετες επιφάνειες της προηγούμενης SLK) είναι ελκυστικό. Παράλληλα η νέα SLK έχει αυξημένες διαστάσεις (μήκος + 72 χιλ., πλάτος + 65 χιλ., ύψος + 20 χιλ. και μεταξόνιο + 30 χιλ.). Αντίστοιχα και στο εσωτερικό η εικόνα είναι αρκετά σπορτίφ με υψηλή ποιότητα κατασκευής. Επίσης βελτίωση υπάρχει στους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες, όπως και για τις αποσκευές χάρη στον πιο μικρό όγκο της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής. Κατά την οδήγηση της νέας SLK στο κοσμοπολίτικο νησί της Ισπανίας οι εντυπώσεις που μας άφησε ήταν θετικές. Η νέα διθέσια Mercedes προσφέρει καλύτερη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση από το προγενέστερο μοντέλο, χάρη στις βελτιώσεις που έχουν γίνει στις αναρτήσεις και στο πλαίσιο. Η έκδοση SLK 200 Kompressor θα λανσαριστεί προς τα τέλη του τρέχοντος μήνα με τιμή από 45.400 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος θα περιλαμβάνει ABS, ESP, τέσσερις αερόσακους, κλιματισμό, δερμάτινο σαλόνι, ράδιο CD, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Το Σεπτέμβριο θα είναι διαθέσιμη η έκδοση SLK 350 με τιμή από 61.000 ευρώ και προς τα τέλη του 2004 θα λανσαριστεί η SLK 55 AMG με τιμή από 88.500 ευρώ.
Από 1,8 λίτρα 163 PS
Η νέα SLK εφοδιάζεται συνολικά με τρεις κινητήρες, 1,8 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος 163 ίππων, 3,5 λίτρων V6 (καινούργιος) 272 ίππων και τον κορυφαίο της έκδοσης AMG των 5,5 λίτρων ισχύος 360 ίππων (ο οποίος δεν ήταν διαθέσιμος στην παρουσίαση του αυτοκινήτου). Ο βασικός κινητήρας της έκδοσης 200 Kompressor, ο οποίος ενδιαφέρει περισσότερο την ελληνική αγορά, συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο έχει βελτιωμένη αίσθηση σε σχέση με το αντίστοιχο της προγενέστερης SLK, καθώς και με αυτόματο σειριακού τύπου 5 σχέσεων μετάδοσης. Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων μας άφησε θετικές εντυπώσεις με τους ρυθμούς που επιτάχυνε το αυτοκίνητο τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, ενώ παράλληλα ο ήχος που παράγει έχει σπορτίφ χροιά.