ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/4/2004
Πρώτη επαφή
Αντικείμενο πόθου
Στο δρόμο
Ιδιαίτερα στιβαρή με βελτιωμένη οδηγική αίσθηση
Στην ευθεία η σταθερότητα της νέας SLK είναι πολύ καλή ακόμα και με ταχύτητες άνω των 180 χλμ./ώρα και με συνεχείς ανωμαλίες στο οδόστρωμα.
Η δεύτερης γενιάς SLK είναι βασισμένη σε ένα νέο δάπεδο μεγαλύτερης ακαμψίας, ενώ στις αναρτήσεις υπάρχουν νέα στοιχεία, καθώς και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά από την προγενέστερη ρόουντστερ Mercedes. Πιο συγκεκριμένα η εμπρός ανάρτηση είναι νέα με γόνατα ΜακΦέρσον, τρεις συνδέσμους και αντιστρεπτική δοκό, ενώ η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με αντιστρεπτική δοκό προέρχεται από την πρώτη SLK με βελτιωμένα χαρακτηριστικά ως προς την απορρόφηση κυρίως των κραδασμών. Κατά την οδήγηση της νέας SLK στους δρόμους της Μαγιόρκας, η πρώτη "γεύση" που λάβαμε ήταν θετική, καθώς η οδική της συμπεριφορά και η οδηγική αίσθηση, η οποία δεν ήταν από τα δυνατά χαρακτηριστικά της παλαιότερης SLK, είναι βελτιωμένες στο νέο μοντέλο. Το στάνταρ ESP στη βρεγμένη άσφαλτο όπου κινηθήκαμε κυρίως την πρώτη μέρα της παρουσίασης επενέβαινε άμεσα σε κάθε υπερστροφική τάση του αμαξώματος, η οποία επιτυγχανόταν εύκολα με βίαιο βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού. Ακόμα και με το πάτημα του διακόπτη το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας δεν απενεργοποιείται πλήρως προς όφελος της ασφάλειας όπως δήλωσαν τα στελέχη της Mercedes. Σε στεγνό οδόστρωμα με άσφαλτο καλής ποιότητας, η οδική της συμπεριφορά είναι πολύ καλή χάρη στα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης. Σε σβέλτους ρυθμούς κίνησης στην ευθεία παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα ακόμα και σε συνεχείς ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα και με πατημένο γκάζι στην είσοδο μιας στροφής δεν διαταρασσόταν η πορεία του οχήματος, κάτι για το οποίο θα έχουμε σίγουρα μία πιο ολοκληρωμένη άποψη στους γλιστερούς ελληνικούς δρόμους. Από τις καλύτερες εντυπώσεις μας άφησαν η στιβαρότητα του πλαισίου και η αποτελεσματικότητα των φρένων, ενώ βελτιωμένη είναι και η αίσθηση του τιμονιού. Επίσης υπάρχει και η έκδοση "look" ΑΜG, η οποία εκτός από τις μικροδιαφορές στη σχεδίαση των προφυλακτήρων και στις ζάντες αλουμινίου, διαθέτει και χαμηλωμένα ελατήρια κατά 10 χιλιοστά.
Το πλαίσιο της νέας SLK είναι ιδιαίτερα στιβαρό, δίνοντας την εντύπωση στον οδηγό ότι βρίσκεται σε ένα "κλειστό" αυτοκίνητο.

 
 Νέα Mercedes SLK
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο