ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/4/2004
Πρώτη επαφή
Audi A6
Στην ελίτ των μεγάλων
To νέο A6 προσφέρει παράλληλα άνεση και σπορτίφ άσθηση.
Εφαρμόζοντας αρκετά στυλιστικά, τεχνολογικά και οδηγικά στοιχεία από τη ναυαρχίδα της εταιρείας (Α8), η νέα γενιά του Α6 παρουσιάζεται πιο ικανή από ποτέ να σταθεί αντιμέτωπη με τα ομοεθνή ανταγωνιστικά αυτοκίνητα.
Ανέκαθεν το Audi A6 διακρινόταν για τα έντονα πολυτελή του στοιχεία, την ασφαλή οδική συμπεριφορά, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και τους δυνατούς κινητήρες του, ωστόσο η τρίτη γενιά παρουσιάζει αυτά τα χαρακτηριστικά περισσότερο ενισχυμένα. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η τελευταία γενιά του Α6 έχει ανέβει επίπεδο δημιουργώντας ένα κενό μεταξύ του μεσαίου Α4 και του μεγάλου Α6 καθώς το τελευταίο τείνει να προσεγγίσει τη ναυαρχίδα της εταιρείας, το Α8, το οποίο και αποτελεί πηγή έμπνευσής του τόσο σε τεχνολογικό όσο και αισθητικό επίπεδο. Το 4,916 μέτρων αμάξωμα του Α6 (120 χιλ. μεγαλύτερο από το προκάτοχο) καταφέρνει μέσω της σχεδίασης του Walter Da Silva να δείχνει ιδιαίτερα επιβλητικό, κάτι που δεν απορρέει μόνο από τον όγκο του αλλά και από τα σπορτίφ χαρακτηριστικά της σχεδίασης. Το περίεργο σε αυτή την περίπτωση είναι ότι χωρίς η σχεδίαση να είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο, είναι πιο σπορτίφ και κομψή. Οι επιρροές από το Α8 αντικατοπτρίζονται πρωτίστως στην ευμεγέθη εμπρόσθια μάσκα, η οποία εκτείνεται μέχρι και το κάτω μέρος του προφυλακτήρα ενώ σε συνδυασμό με το σχήμα V που δημιουργείται στο καπό διαμορφώνεται ένα επιθετικό ύφος. Η κλίση του παρμπρίζ και το ανασηκωμένο πίσω μέρος θυμίζουν έντονα τη σχεδίαση ενός κουπέ, ενώ τα φωτιστικά σώματα που είναι τοποθετημένα στις άκρες και καταλαμβάνουν και μέρος από τα πλαϊνά "ενώνονται" μεταξύ τους με μια χρωμιωμένη διακοσμητική "λωρίδα" που προσδίδει μια νότα πολυτέλειας και διακρίνεται για την καλαισθησία της. Στο εσωτερικό του νέου Α6 δε θα μπορούσε να απουσιάζει η πολυτέλεια και τα κορυφαία επίπεδα κατασκευής και άνεσης, ενώ σχεδιαστικά χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα ελκυστικό. Μεγάλη βαρύτητα δόθηκε και στην οδηγική αίσθηση που προσφέρει το νέο Α6, κάτι που επιτεύχθηκε διαμέσου της γεωμετρίας της ανάρτησης και της ρύθμισής της που σε κάθε περίπτωση, είτε σε προσθιοκίνητη είτε σε τετρακίνητη έκδοση, και σε συνδυασμό με το καλό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης ευχαριστούν τον οδηγό σε κάθε ζήτηση. Το νέο Α6 θα εισαχθεί στη χώρα μας τον επόμενο μήνα με τη βασική έκδοση να κινείται με τον κινητήρα των 2,4 λίτρων με τους 177 ίππους ενώ η τιμή του θα προσεγγίζει τα 45.000 ευρώ. Τέλος, και όπως είναι λογικό για αυτοκίνητο της Audi, το Α6 διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μετωπικούς, πλευρικούς για τους εμπρός και πίσω επιβάτες αερόσακους καθώς και οροφής, ΜΜΙ, ESP και ASR, διζωνικό κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.




Κινητήρες
To νέο Α6 εφοδιάζεται με τρεις κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 2,4, 3,2 και 4,2 λίτρων, απόδοσης 177, 255 και 335 ίππων αντίστοιχα. Ο νέος FSi των 3,2 λίτρων που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, παρουσιάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας όντας εύστροφος και με γραμμική απόδοση της ισχύος ενώ κινεί με περίσσια ευκολία το βαρύ αμάξωμα του Α6. Ο εν λόγο κινητήρας όπως και εκείνος των 4,2 λίτρων θα εφοδιάζονται προαιρετικά με το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων tiptronic. Παράλληλα εκείνος των 3,2 λίτρων θα διαθέτει και έκδοση με το 7τάχυτο κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων τύπου multitronic. Όπως έγινε γνωστό από τους ιθύνοντες της εταιρείας, μελλοντικά το Α6 θα εφοδιάζεται και με ένα νέο κινητήρα 2,0 λίτρων τεχνολογίας FSi ο οποίος με τη χρήση υπερτροφοδότη θα αποδίδει ισχύ 200 ίππων.

 
 Audi A6
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι