ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/4/2004
Πρώτη επαφή
Στην ελίτ των μεγάλων
Οδική συμπεριφορά
Σπορτίφ αίσθηση στο δρόμο αλλά παράλληλα εξαιρετική άνεση
Ο οδηγός θα μπορέσει να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς ξεχνώντας το μεγάλο μέγεθος του αυτοκινήτου. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι.
Μπορεί θεωρητικά το Audi A6 να τοποθετείται στη μεγάλη κατηγορία, γεγονός που συνεπάγεται άνετη μετακίνηση των επιβατών σε μακρινές διαδρομές, αυτό όμως δεν ορίζει απαραίτητα και μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης. Έτσι, το Α6 διαθέτει σφιχτή ανάρτηση η οποία όχι μόνο δεν περιορίζει την άνεση των επιβατών αλλά αυξάνει στο μέγιστο την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός στις μεγάλες ταχύτητες αλλά και στις στροφές. ¶λλωστε δεδομένου του γεγονότος ότι το μεταξόνιο του νέου Α6 είναι κατά 83 χιλιοστά μεγαλύτερο έναντι του προηγούμενου (φτάνοντας τα 2.843 χιλ.), η δομή της, που αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους εμπρός και πίσω, συνδυάζεται με την σφιχτή ρύθμιση ώστε να εξαλειφθούν πιθανές τάσεις “πλεύσης” του αμαξώματος. Σε αυτό τον τομέα σημαντικό ρόλο παίζει και η κατά 34% καλύτερη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου από το προκάτοχο Α6, γεγονός που "γεμίζει" με σιγουριά τον οδηγό ακόμα και όταν οι ρυθμοί κίνησης είναι γρήγοροι αφού το αμάξωμα δείχνει συμπαγές και ακλόνητο. Τόσο στην προσθιοκίνητη (2,4, 3,2 λίτρων εκδόσεις) όσο και στις τετρακίνητες εκδοχές (3,2 και 4,2 λίτρων quattro με διαφορικό τύπου Torsen), το νέο Α6 συμπεριφέρεται σαν ένα γνήσιο αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού ενώ τα συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης αλλά και της ευστάθειας (που απενεργοποιούνται πλήρως με το πάτημα για αρκετά δευτερόλεπτα του σχετικού διακόπτη), επενεργούν σπάνια για να διορθώσουν την πορεία του. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση και εφοδιάζεται με το σύστημα servotronic μέσω του οποίου επιτυγχάνεται πολύ καλή αίσθηση σε σπορτίφ οδήγηση και μαλακή αίσθηση όταν οι συνθήκες το απαιτούν (παρκάρισμα, κίνηση στην πόλη κ.λπ.). Τέλος τα φρένα που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς (στην έκδοση 3,2) ακινητοποιούν αποτελεσματικά το αμάξωμα των 1.540 κιλών του Α6 ενώ προσφέρουν και πολύ καλή αίσθηση στο πάτημα του μεσαίου πεντάλ.
Η ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει σπορτίφ χαρακτηριστικά κίνησης στο Α6 χωρίς όμως να θυσιάζει τα υψηλά επίπεδα άνεσης των επιβατών.

 
 Audi A6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι