• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/6/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/6/2004
Test mtx
Renault Modus και ο ανταγωνισμός
Το καρέ των μικρών MPV
Το ιδιαίτερα σύγχρονο αισθητικά Modus αναμένεται στην Ελλάδα τα τέλη του 2004 με πλούσιο εξοπλισμό και κινητήρες 1,2, 1,4 και 1,6 λίτρων.
Η Renault εισέρχεται και στην κατηγορία των μικρών πολυχρηστικών αυτοκινήτων με το Modus, το οποίο έχει απέναντί του τρεις κύριους ανταγωνιστές, με τους οποίους το φέρνουμε σε μία πρώτη αντιπαράθεση.
Η Renault, η οποία έχει ένα ισχυρό όνομα στα πολυχρηστικά αυτοκίνητα με το μεγάλο Espace και το μικρομεσαίο Scenic, κάνει την είσοδό της και στην κλάση των μικρών MPV με το νεότερο προϊόν της, το Modus το οποίο στην Ελλάδα αναμένεται στα τέλη του 2004. Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά δόθηκαν στη δημοσιότητα από τη Γαλλική φίρμα πριν από λίγες εβδομάδες. Έχοντας όλα αυτά τα στοιχεία, το φέρνουμε σε μία πρώτη σύγκριση με τους άμεσους ανταγωνιστές του, το Fiat Idea, το Opel Meriva και το Τoyota Yaris Verso. Στα πιο δυνατά "χαρτιά" του Modus ανήκουν η μοντέρνα σχεδίαση του ενός όγκου αμαξώματος με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, η "γνωστή" μάσκα της Renault και τα ξεχωριστά κυρίως πίσω φωτιστικά σώματα. Πιο "συμβατική" θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η σχεδίαση του Idea και του Meriva, η οποία ωστόσο είναι σύγχρονη, ενώ το πιο ιδιαίτερο αισθητικά είναι το Yaris Verso. Εξίσου μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του Modus, όπως συμβαίνει και με το θάλαμο των επιβατών του μικρού πολυχρηστικού Fiat και του Toyota. Την χρηστικότητα του εσωτερικού του Renault ενισχύουν οι πολλαπλές ρυθμίσεις των καθισμάτων, όπου ξεχωρίζει κυρίως το Meriva. Σε επίπεδο χώρων για τους επιβάτες, το Modus σύμφωνα με τη Renault αναμένεται ιδιαίτερα "γενναιόδωρο", ωστόσο έναντι των ανταγωνιστών μειονεκτεί στον όγκο του χώρου αποσκευών, κάτι λογικό αν υπολογίσουμε το μικρότερο μήκος του αμαξώματός του.Ιδιαίτερη βαρύτητα κατά την εξέλιξη του Modus δόθηκε στους τομείς της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, καθώς πολλά χαρακτηριστικά, όπως η δομή των αναρτήσεων και ο κλωβός ασφαλείας των επιβατών, έχουν εξελιχθεί με βάση το Megane II. Ωστόσο η πλατφόρμα "Β" στην οποία βασίζεται έχει αναπτυχθεί από κοινού με τη Nissan και χρησιμοποιείται από το Micra, ενώ μελλοντικά σε αυτή θα βασίζεται και το νέο Clio.

Aνταγωνισμός
Fiat Idea
• Τιμή από 13.950 ευρώ με αρκετά καλό εξοπλισμό
• Πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό με τη μοντέρνα αισθητική
• Πίσω κάθισμα διαιρούμενο, αναδιπλούμενο και συρόμενο
• Μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης με όφελος στην άνεση
• Ελαφρύ τιμόνι για ευκολία στις αστικές μετακινήσεις

Opel Meriva
•Τιμή από 14.720 ευρώ με αρκετά καλό εξοπλισμό ασφαλείας
• Προσεγμένη ποιότητα στο εσωτερικό, σύγχρονη σχεδίαση
• Σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης, ικανοποιητική σταθερότητα
• Πολλές δυνατότητες διαρρύθμισης των πίσω καθισμάτων
• Κινητήρες με πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές

Toyota Yaris Verso
• Τιμή από 14.340 ευρώ με ικανοποιητικό εξοπλισμό
• Μοντέρνο σε σχεδίαση εσωτερικό με καλή ποιότητα
• Μεγάλοι χώροι επιβατών, πολλαπλές ρυθμίσεις πίσω θέσεων
• Πιο μεγάλο σε διαστάσεις αμάξωμα από το Yaris
• "Ιδιόρρυθμη" σχεδίαση του αμαξώματος

Κινητήρες
Το Modus περιλαμβάνει τα γνωστά μηχανικά σύνολα των 1,2, 1,4 και 1,6 λίτρων από άλλα μοντέλα της Renault, απόδοσης 75, 98 και 113 ίππων αντίστοιχα. Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων των πέντε σχέσεων μετάδοσης προέρχονται από το Megane II και έχουν υποστεί ορισμένες τροποποιήσεις. Αυτόματο κιβώτιο θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, το οποίο έχει τέσσερις σχέσεις και εκτός από αυτόματη έχει και σειριακή λειτουργία. Το Idea είναι διαθέσιμο μόνο με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων ονομαστικής απόδοσης 95 ίππων, ο οποίος υστερεί σε τράβηγμα στους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής. Τα μηχανικά σύνολα των 1,6 και 1,8 λίτρων του Meriva, ονομαστικής ισχύος 100 και 125 ίππων αντίστοιχα, χαρακτηρίζονται για την πολύ καλή ελαστικότητά τους, κάτι στο οποίο συνάδει και η πυκνή διάταξη των ταχυτήτων. Το Yaris Verso κινείται από το VVT-I μοτέρ των 1,3 λίτρων, το οποίο είναι εύστροφο και έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας.

 
 Renault Modus και ο ανταγωνισμός
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο