Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/1/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/1/2005
Πρώτη επαφή
Κάποτε στην… Αφρική
Οδική συμπεριφορά
Πολύ καλό εκτός δρόμου, ευχάριστο κατά την κίνηση στην άσφαλτο
Ο μέσος οδηγός δεν θα μπορέσει σε καμία περίπτωση να εξαντλήσει τις δυνατότητες του Cherokee που κινείται με ευκολία σε χώμα και φυσικά άσφαλτο.
Ένα από τα χαρακτηριστικά που έχουν κάνει αγαπητό το Cherokee σε χιλιάδες οδηγούς είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητές του. Γι' αυτόν το λόγο άλλωστε οι υπεύθυνοι της Jeep δεν έκαναν σημαντικές αλλαγές στο νέο μοντέλο σε πλαίσιο και αναρτήσεις. Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης με τα διπλά ψαλίδια στον εμπρόσθιο άξονα, ο άκαμπτος πίσω με τους πολλαπλούς συνδέσμους και το στιβαρό πλαίσιο εξασφαλίζουν την κίνηση του αυτοκινήτου ακόμα και στα πλέον δύσβατα μέρη. Όλα αυτά βέβαια με την αρωγή του συστήματος τετρακίνησης. Υπό κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς. Όταν το οδόστρωμα παρουσιάζει χαμηλό συντελεστή τριβής, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει η ροπή να μεταδίδεται κατά 48% στον εμπρός και 52% στον πίσω άξονα. Στο 3,7 υπάρχει και επιπλέον λειτουργία που η κίνηση μεταδίδεται σε ποσοστό 90% στους πίσω και 10% στους εμπρός τροχούς και όταν εκείνοι χάσουν την πρόσφυσή τους τότε η κίνηση μπορεί να μεταδοθεί αυτόματα έως και 48%-52% (εμπρός - πίσω). Φυσικά ο οδηγός έχει και τη δυνατότητα να επιλέξει και τις κοντές σχέσεις μετάδοσης (σε όλες τις εκδόσεις). Οι προδιαγραφές αυτές κάνουν το Cherokee πολύ καλό στο χώμα και τα όρια πολλές φορές μπαίνουν κυρίως από τις ικανότητες του οδηγού. Στην άσφαλτο το αυτοκίνητο κινείται με ασφάλεια.
Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης αλλά και το "ιδιαίτερο" σύστημα τετρακίνησης επιδρούν καταλυτικά στην εκτός δρόμου κίνηση του αυτοκινήτου.

Παρά το αυξημένο βάρος του νέου Cherokee (1.747 κιλά η έκδοση των 3,7 λίτρων) ο οδηγός θα ξεπεράσει τις όποιες δυσκολίες θα βρει στο δρόμο του.

 
 Jeep Cherokee
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό
Οδική συμπεριφορά