Στις εκδόσεις με iDrive η επιπλέον οθόνη στο κέντρο είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής.
Στο εσωτερικό η εικόνα που αντικρίζει ο οδηγός είναι εντελώς νέα. Οι απαλές ευθείες και οι διακριτικές καμπύλες γραμμές που συναντώνται σε σημεία όπως η κονσόλα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, η κοιλότητα του πίνακα οργάνων κ.α. είναι ορισμένα από τα βασικά γνωρίσματα. Η παραδοσιακή κλίση της κεντρικής κονσόλας προς τον οδηγό είναι παρούσα και αισθητή αλλά σίγουρα είναι μικρότερη απ' ό,τι στο παρελθόν. Ο πίνακας οργάνων με τα δύο μεγάλα στρογγυλά όργανα είναι γνώριμος, πλήρης και ευανάγνωστος. Σε πολύ υψηλά επίπεδα κυμαίνεται η εργονομία του ταμπλό της νέας Σειράς 3 με τους διακόπτες των παραθύρων να έχουν μεταφερθεί στο εσωτερικό των θυρών και τα χειριστήρια του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος να βρίσκονται σε εύκολα προσβάσιμες θέσεις τόσο από τον οδηγό, όσο και από το συνοδηγό. Ειδικά στις εκδόσεις με το σύστημα iDrive και το πιεζοπεριστροφικό χειριστήριο ανάμεσα στις δύο εμπρός θέσεις ο εμπρός επιβάτης μπορεί να συμμετέχει περισσότερο στις ρυθμίσεις των διαφόρων συστημάτων ενώ η μεγάλη οθόνη η οποία υποστηρίζει το iDrive φιλοξενείται σε επιπλέον κοιλότητα στο ταμπλό ακριβώς παράλληλα με αυτή του πίνακα οργάνων και με παραπλήσιο μάλιστα σχήμα. Η ποιότητα κατασκευής είναι για μία ακόμη φορά κορυφαία με μαλακά υλικά να καλύπτουν τις επιφάνειες του ταμπλό ενώ η συναρμολόγηση αποπνέει τη γνωστή "γρανιτένια" αίσθηση στην οποία μας έχει συνηθίσει η Βαυαρική φίρμα. Χώροι για μικροαντικείμενα και θήκες για ποτήρια υπάρχουν σε πολλά σημεία. Η δε θέση οδήγησης είναι ελαφρώς χαμηλή με πολλές ρυθμίσεις για κάθισμα και τιμόνι και καλή ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση.
Στο εσωτερικό της νέας Σειράς 3 η εικόνα είναι γενικά λιτή περίπου όπως έχουμε συνηθίσει με όλα τα πρόσφατα οχήματα της BMW.