Η ανάρτηση, η οποία είναι περίπλοκη ειδικά στον πίσω άξονα, εξασφαλίζει καλό επίπεδο άνεσης ακόμη και στην 330i των 258 ίππων.
Η στιβαρότητα και η ακαμψία που χαρακτηρίζουν το πλαίσιο της Σειράς 3 είναι από τα πρώτα στοιχεία που σημειώνει ο οδηγός κινούμενος με την πέμπτη γενιά του μοντέλου (η BMW ανακοινώνει ότι η ακαμψία είναι βελτιωμένη κατά 25% σε σχέση με την τωρινή 3άρα). Το σύστημα διεύθυνσης με υδραυλικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα έχει βαριά αίσθηση ακόμη και από χαμηλές ταχύτητες ενώ όσο το ταχύμετρο σημαδεύει υψηλότερες ενδείξεις ο οδηγός συνεχίζει να λαμβάνει ακριβείς πληροφορίες και αντίστοιχα να μεταδίδει με ακρίβεια τις εντολές του στους τροχούς. Η ανάρτηση φέρει πολλές αλλαγές με τον εμπρός άξονα να περιλαμβάνει υποπλαίσιο και διπλό σύνδεσμο και να χαρακτηρίζεται γενικά από την ευρεία χρήση αλουμινίου. Στον πίσω και φυσικά τον κινητήριο άξονα χρησιμοποιήθηκε μια δομή πέντε συνδέσμων (περίπου με μια μορφή διπλών ψαλιδιών και ενός επιπλέον βραχίονα) με μια πλατιά βάση στήριξης και υποπλαίσιο. Στην πράξη και οδηγώντας την κορυφαία εκδοχή (330i), η οποία εύλογα θα έχει λίγο πιο σφικτές ρυθμίσεις από μικρότερου κυβισμού εκδοχές, το αυτοκίνητο θυμίζει μια πραγματική "υπερταχεία" καθώς σε αυτό συνηγορούν τόσο η ευθυβολία στην εθνική οδό όσο και ο χαρακτήρας ακλόνητης κατασκευής που επέδειξε η νέα Σειρά 3 σε δρόμο με στροφές. Επίσης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε εκδόσεις της 330i με το προαιρετικό σύστημα Active Steering (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης με έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα) το οποίο επεμβαίνει διακριτικά σε ορισμένες περιπτώσεις (π.χ. έντονη υπερστροφή) και βοηθά τον οδηγό να διορθώσει την πορεία ελέγχοντας εν μέρει τη γωνία στριψίματος των τροχών. Σε κάθε περίπτωση το βασικό γνώρισμα είναι ότι και η συγκεκριμένη κατασκευή της BMW απαιτεί τη διαρκή και καταλυτικής σημασίας εμπλοκή και συμμετοχή του οδηγού στα τεκταινόμενα και δεν είναι απλώς ένα γρήγορο και απρόσωπο όχημα, το οποίο βασίζεται στα (ομολογουμένως πολλά) ηλεκτρονικά βοηθήματα που διαθέτει (όπως το DSC το οποίο απενεργοποιείται πλήρως).
Σε δρόμο με στροφές η νέα BMW Σειρά 3 είναι σταθερή και ουδέτερη με έναν απόλυτα φυσικό τρόπο ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης. Σε ευθύ δρόμο η άνεση και η σταθερότητα είναι κορυφαίου επιπέδου.
Η πρόκληση υπερστροφής απαιτεί απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και είναι ευχάριστη και ελεγχόμενη χάρη στο κορυφαίο σε αίσθηση τιμόνι.