ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/2/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/2/2005
Θέματα αγοράς mtx
Μεταχειρισμένο Renault Scenic 1,4 16V του 1999
Το Scenic των 1,4 λίτρων του 1999 είναι μια καλή λύση για όσους θέλουν να συνδυάσουν πρακτικότητα με χαμηλή τιμή αγοράς.
Το αυτοκίνητο που δημιούργησε την κατηγορία των μικρομεσαίων πολυχρηστικών αυτοκινήτων το 1997 αποτελεί και ως μεταχειρισμένο μια επιλογή με βασικά πλεονεκτήματα το προσιτό κόστος απόκτησης και την πολυχρηστικότητα.
Ήταν αναμενόμενο η Renault να είναι η πρώτη εταιρεία που κατασκεύασε με επιτυχία ένα μικρομεσαίο πολυχρηστικό αυτοκίνητο και το Scenic ήταν το αυτοκίνητο που έθεσε τα στάνταρ στην κατηγορία. Αυτό που μας ώθησε σε επιλογή μοντέλου του 1999 έχει να κάνει με το χαμηλό κόστος απόκτησης αλλά και το γεγονός ότι πρόκειται για την ανανεωμένη εκδοχή του οχήματος που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1997 και όπως είναι φυσικό διαθέτει πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά. Το μοντέλο του 1999 διαθέτει πιο σύγχρονη σχεδίαση -άλλωστε είχε ήδη ενταθεί ο ανταγωνισμός- με νέα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες και αισθητά πιο μυώδες καπό. Στο εσωτερικό, με τα υλικά ικανοποιητικής ποιότητας, τον πρώτο λόγο έχει η εργονομία. Τα καθίσματα του Scenic (5 τον αριθμό) είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και ανακλινόμενα. Όπως στα εμπρός έτσι και στα πίσω υπάρχει δυνατότητα κίνησης κατά τον διαμήκη άξονα ενώ μπορούν να αναδιπλωθούν ή και να αφαιρεθούν κατά βούληση. Εκτός αυτών προσφέρονται πολλοί χώροι μικροαντικειμένων που η συνολική τους χωρητικότητα φτάνει τα 100 λίτρα. Στο Scenic του 1999 υπάρχουν πρακτικό ντουλάπι στο κάτω μέρος του ταμπλό, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού καθώς και μια θήκη για ποτήρια στη βάση της κεντρικής κονσόλας με δυνατότητα ψύξης μέσω του κλιματισμού. Διόλου αμελητέος και ο όγκος του χώρου αποσκευών που με τα καθίσματα σε πλήρη σύνθεση είναι 410 λίτρων. Υψηλό και το επίπεδο του οδικού χαρακτήρα του Scenic με μόνο μελανό σημείο την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων στις στροφές. Συνολικά παραμένει ευχάριστο και ασφαλές, τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο χωρίς να γίνεται παραχώρηση σε θέματα άνεσης καθώς οι αναρτήσεις φροντίζουν να μην επιτρέπουν στις ανωμαλίες του οδοστρώματος να ενοχλούν τους επιβάτες.
To πέρασμα του χρόνου
Εμφανίζοντας τυπικά "γαλλικά" προβλήματα το Scenic διαθέτει αδύναμο χειρόφρενο, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων συχνά εμφανίζει προβλήματα. Επίσης άξια αναφοράς είναι και η δυσλειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Συν & πλην
(+): Πολυχρηστικότητα, χώροι μικροαντικειμένων, άνεση ανάρτησης, βασικός εξοπλισμός.
(-): Θορυβώδης κινητήρας, τριγμοί αμαξώματος, απόδοση φρένων (υπό πίεση), άνεση εμπρόσθιων καθισμάτων.
Συχνότερα προβλήματα
• Αδύναμο χειρόφρενο
• Δυσλειτουργίες ηλεκτρονικών συστημάτων
• Προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων