Η νέα M-Class θα διατίθεται στην ελληνική αγορά από τον ερχόμενο Ιούλιο με πλούσιο εξοπλισμό.
Η νέα γενιά της Μ-Class θέλει να συνεχίσει την πολύ καλή πορεία του απερχόμενου μοντέλου σε Αμερική και Ευρώπη, προσφέροντας περισσότερα από εκείνο σε όλους τους τομείς.
To εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης 4-ETS σε συνδυασμό με το εξοπλιστικό πακέτο off road, καθιστούν την Μ-Class ιδιαίτερα ικανή σε εκτός δρόμου διαδρομές.
To αυτοκίνητο που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των πολυτελών SUV ύστερα από 8 χρόνια παρουσίας (με ένα facelift το 2002) και πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 620.000 μονάδες σε Αμερική και Ευρώπη, άλλαξε γενιά. Η νέα M-Class αντικαθιστά επάξια την προηγούμενη εξελίσσοντας τους τομείς στους οποίους εκείνη είχε διακριθεί και προσφέροντας παράλληλα κάποια στοιχεία που απουσίαζαν. Σε αισθητικό επίπεδο η νέα M-Class διατηρεί τις γραμμές του απερχόμενου μοντέλου στα πλαϊνά του αμαξώματος, ωστόσο η σχεδίαση του εμπρός και του πίσω μέρους φέρει εντελώς νέα στοιχεία που σκοπό έχουν να αναδείξουν την επιθετική και σκληροτράχηλη εικόνα της. Κύρια χαρακτηριστικά στο εμπρόσθιο μέρος της νέας M-Class αποτελούν η ιδιόρρυθμης σχεδίασης ευμεγέθης μάσκα, η λεπτή εισαγωγή του προφυλακτήρα, τα φωτιστικά σώματα, το προστατευτικό κάλυμμα χαμηλά στο κέντρο του προφυλακτήρα και οι αεραγωγοί στο πάνω μέρος του καπό που παραπέμπουν αισθητικά στα πλέον σπορ αυτοκίνητα της εταιρείας, SL και SLR. Τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το αμάξωμα στα πλαϊνά του, όπως και οι ακμές στο πίσω μέρος, τονίζουν τη δυναμική του μοντέλου ενώ κύριο χαρακτηριστικό εκεί αποτελούν τα φωτιστικά σώματα τα οποία δείχνουν δυσανάλογα μικρά σε σχέση με τον όγκο του αυτοκινήτου. Οι διαστάσεις της νέας M-Class είναι αυξημένες σε σχέση με το παρελθόν προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Αναλυτικά το συνολικό μήκος φτάνει τα 4.780 χιλ. (+150 χιλ.) το πλάτος τα 1.911 χιλ. (+71 χιλ.), το ύψος τα 1.815 χιλ. (+5 χιλ.) ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 95 χιλ. φτάνοντας τώρα τα 2.915 χιλ. Βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική αντίσταση του αμαξώματος (Cd 0,34 από 0,40 που ήταν στην απελθούσα γενιά), με οφέλη σε επίπεδο κατανάλωσης. Η νέα M-Class, που κατασκευάζεται όπως και η προηγούμενη στην Αμερική, χαρακτηρίζεται και εκείνη στο εσωτερικό της από την κορυφαία ποιότητα και τις μεγάλες δόσεις πολυτέλειας. Ανεπτυγμένο είναι και το τεχνολογικό υπόβαθρο αφού το νέο μοντέλο διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις με νέο 7τάχυτο κιβώτιο αυτόματης και σειριακής λειτουργίας, εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης 4-ETS και τα συστήματα Downhill System Regulation (υποβοήθηση για έντονες κατωφέρειες) και Hill Assist (για εύκολο ξεκίνημα στις ανηφόρες). Ανάλογα με την έκδοση η M-Class θα διαθέτει προσαρμοζόμενους προβολείς, εκκίνηση δίχως κλειδί, το πρωτοποριακό σύστημα ασφάλειας Pre-Safe το οποίο προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες και αναλόγως ρυθμίζει τη λειτουργία των ζωνών και των αερόσακων ενώ το νέο Neck-Pro προσφέρει προστασία σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης. Επίσης προαιρετικά η M-Class εξοπλίζεται με το σύστημα αερανάρτησης (Airmatic) το οποίο αυξάνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει την σκληρότητά της μέσω ενός διακόπτη και τέλος με πακέτο για off-road κίνηση που περιλαμβάνει σύστημα κλειδώματος του μεσαίου και του πίσω διαφορικού και σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων. Η νέα M-Class θα διατίθεται στην ελληνική αγορά από τον ερχόμενο Ιούλιο με πλούσιο εξοπλισμό, ενώ η τιμή της βασικής έκδοσης των 3,5 λίτρων θα ξεκινά από τα 64.000 ευρώ περίπου.
Κινητήρες
Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση της M-Class διαθέτει τον νέο V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων της εταιρείας -που εφοδιάζει και την Ε-Class -και όχι το σύνολο 3,7 λίτρων όπως η προηγούμενη γενιά της. Η ισχύς των 272 ίππων αυτού του συνόλου είναι υπέρ του δέοντος ικανοποιητική για τη γρήγορη κίνηση του οχήματος ενώ κρίνεται και επαρκής για τις εκτός δρόμου διαδρομές. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο γνωστός 5λιτρος V8 κινητήρας (με τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο) της εταιρείας με τους 306 ίππους ο οποίος εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του και τις επιδόσεις που προσδίδει στο βαρύ αμάξωμα των 2.100 κιλών. Η Mercedes διαθέτει επίσης και νέους πετρελαιοκινητήρες χωρητικότητας 3,0 λίτρων για τις εκδόσεις 280 CDI και 320 CDI, με αποδιδόμενη ισχύ 190 και 224 ίππων αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που διαθέτει και σειριακή λειτουργία (μέσω των χειριστηρίων που βρίσκονται στην εσωτερική πλευρά του τιμονιού) το οποίο διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του.
Εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης και προαιρετικά αερανάρτηση
Νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και με σειριακή λειτουργία