Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/4/2005
Test mtx
Απλώς προσθέστε χώμα
Κινητήρας
Θετικός και με "πηγαίο" τράβηγμα ο V6 των 3,5 λίτρων
Με βασικό του "όπλο" το δυνατό τράβηγμα από χαμηλές στροφές ο V6 κινητήρας του Sorento αποσπά θετικά σχόλια.
Ο κινητήρας των 3,5 λίτρων τον οποίο διαθέτει η κορυφαία έκδοση του Sorento είναι εξακύλινδρος σε διάταξη V με 24 συνολικά βαλβίδες. Η ισχύς ανέρχεται στους 195 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. σύμφωνα με τον κατασκευαστή ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 294 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές καταδεικνύουν ότι πρόκειται για ένα ισχυρό μηχανικό σύνολο το οποίο στην πράξη κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού άμεσα χάρη στην πολύ καλή ελαστικότητά του και το θετικό τράβηγμα που εμφανίζει. Ο θόρυβος που παράγει είναι αρκετά αισθητός σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Στην έκδοση με το σύστημα τετρακίνησης TOD (Torque On Demand) το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων το οποίο διαθέτει και σειριακή λειτουργία. Το σύνολο είναι απόλυτα θετικό με τις σχέσεις να αλλάζουν αρκετά γρήγορα και στα δύο mode λειτουργίας. Η δυνατότητα σειριακής επιλογής των σχέσεων επιτρέπει φυσικά τη διατήρηση π.χ. μιας χαμηλής σχέσης σε έντονη κατωφέρεια, στοιχείο που εκτιμάται δεόντως.

 
 Kia Sorento 3,5 V6 TOD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Σε ασφάλτινη διαδρομή
Σε χωμάτινη διαδρομή