Σύγχρονη αισθητική με μικρές διαφορές σε ποιότητα κατασκευής
To εσωτερικό του Punto διακρίνεται για τον ευχάριστο διάκοσμο, ενώ η ποιότητα κατασκευής κρίνεται ικανοποιητική.
Το νέο Swift διακρίνεται για το νεανικό του -αν και λιτό- ύφος στο εσωτερικό, κάτι το οποίο τονίζεται από το σπορτίφ σε σχεδίαση τιμόνι και τον ανάλογο πίνακα οργάνων, καθώς και τις επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου στις πόρτες, το τιμόνι και τη βάση του επιλογέα των ταχυτήτων. Ο οδηγός θα εξοικειωθεί γρήγορα με τις θέσεις των επιμέρους χειριστηρίων, ενώ δεν θα δυσκολευτεί να βρει την κατάλληλη θέση οδήγησης. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού, τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και στις πόρτες θα θέλαμε να ήταν καλύτερης ποιότητας, κάτι που αφορά και τη συναρμολόγηση των επιμέρους επιφανειών. Το Colt είναι το μόνο από τα αυτοκίνητα της δοκιμής το οποίο διαθέτει μαλακά πλαστικά τμήματα στο ταμπλό και τις πόρτες, ενώ η συναρμολόγηση είναι πιο προσεγμένη από του Swift. Ξεχωριστό χαρακτηριστικό στο εσωτερικό του μικρού Mitsubishi αποτελούν τα ημιδιάφανα πλαστικά τμήματα στα χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα και τη βάση του επιλογέα των ταχυτήτων. Την νεανική του εικόνα τονίζουν παράλληλα το σπορτίφ αισθητικά τιμόνι, η σχεδίαση του πίνακα οργάνων και η διχρωμία γκρι - μαύρου. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, όπως και στο Swift, στο οποίο είναι περισσότερο ευανάγνωστη όταν υπάρχει αντηλιά. Πιο συμπαγή αίσθηση αποπνέει ο θάλαμος επιβατών του Ibiza. Τα σκληρά πλαστικά που συναντώνται στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες έχουν καλύτερη υφή από τα αντίστοιχα του Swift, ενώ η συναρμολόγησή τους είναι παράλληλα πιο προσεγμένη. Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι σύγχρονη με σπορτίφ χαρακτηριστικά. Ο οδηγός (και οι επιβάτες) του Ibiza θα νιώσουν περισσότερο "κλειστοφοβικά" τόσο από το Swift, όσο και από τα υπόλοιπα μοντέλα εξαιτίας των μικρότερων γυάλινων επιφανειών. Την πιο ξεχωριστή σχεδίαση έχει το ταμπλό του Yaris με το πλήθος των έντονων καμπύλων επιφανειών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος ωστόσο χρειάζεται ένα διάστημα προσαρμογής από τον οδηγό. Οι πολλές σκληρές πλαστικές επιφάνειες που συναντώνται στο εσωτερικό του μικρού Toyota είναι πιο καλά συναρμολογημένες από του Swift, ωστόσο η υφή τους είναι παρόμοια. Η εργονομία είναι πολύ καλή στο Yaris, ενώ στο ταμπλό υπάρχουν πολλοί πρακτικοί χώροι για μικροαντικείμενα. Αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν και στο Punto, το οποίο έχει ευχάριστο διάκοσμο. Η ποιότητα του πλαστικού στο πάνω τμήμα του ταμπλό δεν είναι η καλύτερη δυνατή, ενώ η συναρμολόγηση είναι παρόμοια με του Swift. Πολύ καλά σχόλια έχουμε να κάνουμε για την εργονομία και τη θέση οδήγησης.
Μαλακό πλαστικό συναντάται μόνο στο ταμπλό του Colt με το νεανικό ύφος και την προσεγμένη συναρμολόγηση.
Ο θάλαμος επιβατών του Ibiza χαρακτηρίζεται για τη συμπαγή αίσθηση που αποπνέει και τα σπορτίφ στοιχεία.
Η εικόνα του εσωτερικού του Swift αφήνει καλές εντυπώσεις, ωστόσο θα θέλαμε πιο προσεγμένη ποιότητα.
Το πιο ξεχωριστό σε σχεδίαση είναι το εσωτερικό του Yaris, το οποίο διακρίνεται και για την πολύ καλή συναρμολόγησή του.
To νέο Suzuki Swift 1,3 απέναντι στα Fiat Punto 1,4, Mitsubishi Colt 1,3, Seat Ibiza 1,4 75 ps και Toyota Yaris 1,3