Πιο ευχάριστο στο δρόμο -με μικρό προβάδισμα- το Swift, ακολουθεί το Colt
Τα πέντε αυτοκίνητα της δοκιμής εμφανίζουν κοινά στοιχεία στις αναρτήσεις, καθώς όλα περιλαμβάνουν γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ τα συστήματα διεύθυνσης έχουν ηλεκτρική υποβοήθηση. Μεταξύ αυτών το νέο Swift είναι σε θέση να κερδίσει το ενδιαφέρον του υποψήφιου αγοραστή, ο οποίος εκτός των άλλων αναζητά ένα ευέλικτο, φιλικό στην οδήγηση και ασφαλές στο δρόμο μικρό αυτοκίνητο. Στην πόλη οι μικρές διαστάσεις του αμαξώματος και το ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι κάνουν τις μετακινήσεις πιο άνετες σε συνδυασμό με τον εύχρηστο επιλογέα ταχυτήτων. Από πλευράς άνεσης, τα καθίσματα είναι αναπαυτικά, ωστόσο η ανάρτηση με τη σφιχτή ρύθμιση αντιδράει σχετικά ξερά σε έντονες ανωμαλίες χωρίς να λείπουν και κάποιες αναπηδήσεις από τον πίσω άξονα στις εγκάρσιες. Στον ανοιχτό δρόμο το αμάξωμα παραμένει σταθερό σε ταχύτητες κοντά στην τελική, ενώ το τιμόνι βαραίνει όσο αυξάνεται η ταχύτητα κίνησης. Σε μια επαρχιακή διαδρομή με στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι σχετικά μικρές και το αυτοκίνητο διατηρεί την πορεία του χωρίς να εμφανίζει απότομες αντιδράσεις στα όρια πρόσφυσης των τροχών. To Colt συνδυάζει με καλό τρόπο την ασφαλή οδική συμπεριφορά και την ικανοποιητική άνεση από την ανάρτηση και τα καθίσματα. Το ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες τιμόνι ευνοεί τους ελιγμούς, ενώ βαραίνει (όχι όσο του Swift) σε πιο αυξημένους ρυθμούς κίνησης. Το πλαίσιο είναι ανάλογα στιβαρό με του μικρού Suzuki, ενώ το μεγαλύτερο μεταξόνιο και η τοποθέτηση των τροχών στα άκρα του αμαξώματος συμβάλλουν στην πολύ καλή σταθερότητα του αμαξώματος σε κάθε είδος διαδρομής. Αυξημένο είναι το αίσθημα ασφάλειας που αποπνέει το Ibiza, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Η ευελιξία και η φιλικότητα που προσφέρει στις αστικές μετακινήσεις δεν είναι ανάλογες με του Swift, ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο το Seat είναι σε θέση να κινηθεί με αυξημένους ρυθμούς διατηρώντας τη σταθερότητά του. Επίσης η πορεία του στις στροφές είναι ουδέτερη, με μόνο μειονεκτικό στοιχείο τη μέτρια αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι.Αντίστοιχο μειονέκτημα εμφανίζει και το Punto, στο οποίο το τιμόνι είναι ελαφρύ σε αίσθηση αλλά με καλή αμεσότητα. Κατά την κίνηση στην πόλη, το μικρό Fiat είναι φιλικό και η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση ικανοποιεί, όπως και τα αναπαυτικά καθίσματα. Στην εθνική οδό παραμένει ασφαλές ανεξαρτήτως ταχύτητας, ωστόσο σε μια επαρχιακή διαδρομή δεν είναι ανάλογα ευχάριστο όπως το Swift. Πιο αστικό προσανατολισμό έχει το Yaris, καθώς έχει την πιο μαλακή σε ρύθμιση ανάρτηση και το λιγότερο σαφές και άμεσο τιμόνι για χάρη της ευελιξίας. Τα χαρακτηριστικά αυτά δεν λειτουργούν βέβαια εις βάρος της ασφάλειας που προσφέρει στην κάλυψη ενός ταξιδιού, απλά ειδικά απέναντι στο Swift απουσιάζουν τα όποια σπορτίφ στοιχεία.
Το Punto εμφανίζει καλή σταθερότητα στο δρόμο και είναι φιλικό στην οδήγηση, αλλά τα σπορτίφ στοιχεία απουσιάζουν.
Καλό συνδυασμό μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς παρουσιάζει το Colt, το οποίο παράλληλα είναι ευχάριστο στην οδήγηση.
Η σταθερότητα που εμφανίζει το αμάξωμα του Ibiza είναι πολύ καλή, ωστόσο η αίσθηση του τιμονιού είναι μέτρια.
Το Swift είναι ιδιαίτερα εύκολο στην οδήγηση, όπως και ευχάριστο για εκείνους που θα κινηθούν σε σβέλτους ρυθμούς.
To νέο Suzuki Swift 1,3 απέναντι στα Fiat Punto 1,4, Mitsubishi Colt 1,3, Seat Ibiza 1,4 75 ps και Toyota Yaris 1,3