" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/4/2005
Test mtx
Ford Fiesta ST
Status Quo
Το Ford Fiesta ST εμφανίζεται ασφαλές και σταθερό υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, διαθέτοντας παράλληλα ένα πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης.
Εξελιγμένο από το αγωνιστικό τμήμα της Ford και εξοπλισμένο με δίλιτρο κινητήρα 150 ίππων, το Ford Fiesta ST έρχεται για να ενδυναμώσει το κατεστημένο της Ford στις σπορτίφ εκδόσεις.
Η παράδοση της Ford στις γρήγορες εκδόσεις των δημοφιλέστερων αυτοκινήτων της είναι μεγάλη και αδιαμφισβήτητη. Ακόμα και στο μικρό Fiesta η ιστορία ξεκινά το 1981 με το κλασικό πλέον Fiesta XR2 μέχρι το Fiesta RS1800 του 1992. Δεκατρία χρόνια όμως αργότερα, η Ford με το Fiesta ST επανέρχεται στις γρήγορες εκδόσεις του μικρού της μοντέλου, συμπληρώνοντας την γκάμα των σπορ αυτοκινήτων της. Το Ford Fiesta ST αποτελεί το πρώτο "αυτοκίνητο δρόμου" που εξελίχθηκε από το αγωνιστικό τμήμα της Ford (TeamRS), μετά την αναδιοργάνωση στην οποία υποβλήθηκε το τμήμα στις αρχές του 2003. Το αυτοκίνητο διαφέρει σε πολλά σημεία σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του Fiesta, αφού διαθέτει πέρα από τον πιο ισχυρό κινητήρα (2,0 λίτρων, 150 ίππων), "σφιχτότερες" αναρτήσεις, πιο κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, ισχυρότερα φρένα και πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης.Όσον αφορά την εμφάνισή του, το αυτοκίνητο έχει δεχτεί μια σειρά από αλλαγές που τονίζουν το διαφορετικό της έκδοσης, αφού διαθέτει νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, με μεγαλύτερες εισαγωγές του αέρα εμπρός (και το γνωστό μαύρο "πλέγμα" των Focus και Mondeo ST), αλλά και νέους προβολείς ομίχλης. Νέες είναι και οι ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών, σε ειδικό σχέδιο ST, που συνδυάζονται με ελαστικά της Pirelli 195/45 R16. Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τα πλευρικά σπόιλερ, την πίσω αεροτομή και τους νέους εξωτερικούς καθρέφτες, που προσφέρουν καλύτερη ορατότητα. Εσωτερικά, οι αλλαγές συνοψίζονται στα επενδυμένα με δέρμα και ύφασμα καθίσματα τύπου μπάκετ, στον κοντύτερο λεβιέ ταχυτήτων, στα αλουμινένια πεντάλ, στα μαρσπιέ των θυρών, αλλά και στα λογότυπα "ST" στο τιμόνι και τα καθίσματα. Η τιμή απόκτησης του Ford Fiesta ST έχει οριστεί στα 18.525 ευρώ, συμπεριλαμβάνοντας ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας. Ενδεικτικά, το Fiesta ST διαθέτει εκτός των άλλων 4 αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, ABS με EBD, ESP, air condition και ράδιο-CD. Οι προαιρετικές αυτοκόλλητες λωρίδες του αυτοκινήτου της δοκιμής μας ("φόρος τιμής" στο Ford GT40 και το Shelby Cobra), κοστίζουν 307 ευρώ επιπλέον.

 
 Ford Fiesta ST
Κινητήρας
Oδική συμπεριφορά
Eσωτερικό - χώροι


Engine tuning: Πως θα κερδίσεις σε απόδοση

Το δερμάτινο και τα μάτια σου

LPG:Το ελέγχεις… για να έχεις!

Γιατί δεν «κουμπώνουν» οι ταχύτητες;

Η κίνηση στους δρόμους

Δωρεάν χειμερινός έλεγχος από την Renault

Προ των πυλών το νέο VW Golf GTI

Δοκιμή: Suzuki Ignis 1,2 Mild-Hybrid AllGrip

H ΒΜW i8 της Alcantara

Βόλτα με τη νέα Mercedes GLA

Citroen C5 Aircross VS Kia Sportage

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Η ασφαλής επιλογή μεταχειρισμένου

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »