• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/5/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2005
Test mtx
Renault Laguna 1,6 Εstate (2000-2005)
Κομψός μεταφορέας
Ενα κομψό αμάξωμα ίσως είναι το κλειδί για την αλλαγή της αντιμετώπισης των station wagon αυτοκινήτων από τους Ελληνες καταναλωτές. Η Laguna της Renault πάντως πληροί αυτήν την προϋπόθεση, όντας αντικειμενικά ένα όμορφο αυτοκίνητο. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της είναι κοινά με την πεντάθυρη έκδοση, οπότε και η συνολική εντύπωση που προκύπτει από το μοντέλο είναι θετική.
Απαράμιλλη άνεση, πιστή στα Γαλλικά πρότυπα, η οποία ορίζεται από την εξαιρετική ρύθμιση της ανάρτησης και τα μαλακά καθίσματα. Αυτό είναι το χαρακτηριστικό του μοντέλου που εντυπώνεται πιο έντονα στη συνείδηση του περιστασιακού οδηγού. Από εκεί και πέρα, η ασφαλής οδική συμπεριφορά σε κάθε είδους δρόμο και η κομψή σιλουέτα είναι δύο ακόμα στοιχεία που περιλαμβάνονται στη λίστα με τις καλές εντυπώσεις. Ο εξοπλισμός του μοντέλου είναι αρκετά καλός και δεν εμφανίζει ελλείψεις σημαντικές, από τη βασική του κιόλας έκδοση. Αισθητικά η Estate έκδοση του Γαλλικού μοντέλου είναι αρκετά όμορφη, με τον τρίτο όγκο να είναι προσαρτημένος αρμονικά. Οι ράγες στην οροφή του αυτοκινήτου εντείνουν το αίσθημα της πρακτικότητας, που εξ ορισμού "συνοδεύει" τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσδίδουν διαφορετικό εμφανισιακό ύφος στο μοντέλο. Το συγκριτικό πλεονέκτημά του έναντι της πεντάθυρης έκδοσης, το οποίο αποτελεί στην ουσία και τη μόνη διαφορά, είναι το σχήμα του χώρου των αποσκευών, ο οποίος είναι κατά 45 λίτρα μεγαλύτερος σε χωρητικότητα στην έκδοση Estate (430 λίτρα της 5θυρης έναντι 475 λίτρων της Estate). Στο δρόμο, η Laguna Estate επιδεικνύει μεγάλη σταθερότητα στις ευθείες με υψηλή ταχύτητα κίνησης, ενώ και οι αντιδράσεις του αμαξώματος στις εντολές του οδηγού μέσω του συστήματος διεύθυνσης είναι πιο άμεσες λόγω των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών με τα οποία εφοδιάζεται το μοντέλο. Ο κινητήρας δείχνει λίγος για τις ανάγκες των σχεδόν 1,5 τόννων του βάρους, ιδιαίτερα όταν λειτουργεί και ο κλιματισμός. Ωστόσο στις Εθνικές οδούς με τις ανοιχτές στροφές και τις παρατεταμένες καμπές, η εντύπωση που αποκομίζει ο οδηγός είναι πολύ καλή, καθώς το μοντέλο επιδεικνύει κορυφαία κατευθυντικότητα. Για τις δύσκολες καταστάσεις (βλ. ολισθηρό οδόστρωμα, αυξημένη ταχύτητα σε δρόμο με στροφές), υπάρχει το διακριτικό ESP που επεμβαίνει κατασταλτικά. Συμπαραστάτες του οδηγού είναι και τα αποτελεσματικά φρένα με το ABS και το AFU, να συνεπικουρούν στην ελαχιστοποίηση της απόστασης ακινητοποίησης.
Σταθερό και άνετο, το Γαλλικό μοντέλο δείχνει το δρόμο σε επίπεδο άνεσης αλλά και οδικής συμπεριφοράς. Τα χαμηλού προφίλ ελαστικά δεν επηρεάζουν αρνητικά την άνεση.

Αξίζει για :
1) Για τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους.
2) Την ασφαλή οδική συμπεριφορά του.
3)Τον πλήρη εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας
 
 Renault Laguna 1,6 Εstate (2000-2005)
Η ουσιαστική διαφορά