" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/5/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2005
Test mtx
Renault Laguna 1,8 Protronic(2000-2005)
Περισσότερη άνεση στην οδήγηση
Η Renault εξόπλισε τη Laguna με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων και με σειριακής λειτουργίας κιβώτιο ταχυτήτων, το Protronic, το οποίο παράλληλα λειτουργεί και σαν "κλασικό" αυτόματο.
H Renault είναι μία από τις εταιρείες που έχει παράδοση στην κατασκευή προηγμένων τεχνολογικά αυτόματων συστημάτων μετάδοσης (με πρώτο αυτό του Twingo Easy το οποίο παρουσιάστηκε το 1994). Η Γαλλική εταιρεία εφοδίασε τη Laguna, με το κιβώτιο ταχυτήτων Protronic. Αυτό εκτός από αυτόματη λειτουργία διαθέτει και σειριακή, κατά την οποία με τη μετακίνηση του επιλογέα πάνω (+) και κάτω (-) επιλέγεται μεγαλύτερη και μικρότερη σχέση αντίστοιχα, χωρίς την χρήση συμπλέκτη. Ετσι ο οδηγός έχει περισσότερη άνεση κατά την οδήγηση κυρίως στην πόλη, όπου οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται τακτικά. Στη σειριακή λειτουργία του Protronic οι αλλαγές των σχέσεωνεπιτυγχάνονται με ομαλό σχετικά τρόπο, κάτι που ισχύει και για την αυτόματη λειτουργία. Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων με τον οποίο συνδυάζεται το 4τάχυτο Protronic, λειτουργεί σε ταχύτητες ταξιδιού σε χαμηλότερες στροφές, ευνοώντας ακόμα περισσότερο την άνεση των επιβατών. Εξωτερικά η Laguna 1,8 Protronic δεν παρουσιάζει καμία διαφορά από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Παράλληλα και στο εσωτερικό του μεσαίου Renault δεν υπάρχει καμία διαφορά τόσο στη σχεδίαση του ταμπλό όσο και στο διάκοσμο, καθώς το μόνο στοιχείο που δηλώνει ότι δεν πρόκειται για την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο των ταχυτήτων είναι ο επιλογέας των σχέσεων. Από τα "δυνατά" στοιχεία της Laguna 1,8 Protronic, όπως και των υπολοίπων εκδόσεων της σειράς, είναι η υψηλή παθητική ασφάλεια, η πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άνεση, καθώς και η μοντέρνα αισθητική τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού.
Οι αλλαγές των ταχυτήτων στο Protronic πραγματοποιούνται είτε με σειριακό είτε με αυτόματο τρόπο.
Ο διάκοσμος αλλά και η αισθητική του θαλάμου των επιβατών της Laguna Protronic είναι ευχάριστα.
Το σύστημα μετάδοσης της ισχύος Protronic συνδυάζεται μόνο με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων απόδοσης 123 ονομαστικών ίππων.

Αξίζει για :
1) Την ευκολία που προσφέρει το Protronic κιβώτιο.
2)Tην ασφαλή οδική συμπεριφορά
3)Τους μεγάλους χώρους


Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »