" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/5/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2005
Test mtx
Renault Laguna 2,0T Estate
Πληρότητα... σε κάθε επίπεδο παρουσιάζει η Laguna Estate με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Ένα αυτοκίνητο που καλύπτει με το παραπάνω τον οικογενειάρχη σε επιδόσεις, άνεση, χώρους και ασφάλεια.
Με το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 2,0 λίτρων εφοδιάζεται -εκτός από την 5θυρη- και η στέισον βάγκον (Estate) έκδοση του Renault Laguna. Η τελευταία δε φέρει καμία αλλαγή στο αμάξωμα σε σχέση με τις χαμηλότερου κυβισμού εκδόσεις, ενώ το μόνο στοιχείο που δηλώνει ότι πρόκειται για το κορυφαίο μοντέλο είναι η διακριτική ένδειξη 2,0Τ που βρίσκεται στο πλαστικό πλαϊνό προστατευτικό τμήμα των εμπρός θυρών. Αντίστοιχα και στο θάλαμο των επιβατών δεν υπάρχουν διαφορές ως προς τη σχεδίαση αλλά και την ποιότητα υλικών και φινιρίσματος. Στο εσωτερικό της Laguna Estate 2,0Τ οι φιλοξενούμενοι θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα τα αναπαυτικά καθίσματα (με την επένδυση υφάσματος με δέρμα), τα οποία παράλληλα προσφέρουν πολύ καλή στήριξη στο σώμα. Την άνεση που προσφέρει το εσωτερικό ενισχύει και η ευρυχωρία που προσφέρει η Laguna Estate σε 5 ενήλικα άτομα. Πρόβλημα δε θα υπάρξει και με τις αποσκευές των επιβατών, καθώς ο πλήρως εκμεταλλεύσιμος αποθηκευτικός χώρος με το τετραγωνισμένο σχήμα και με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης έχει όγκο 475 λίτρων. Εκτός από την άνεση, ο οδηγός της κορυφαίας έκδοσης του μεσαίου στέισον βάγκον της Renault θα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος και με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά μαλακή, ενώ παρά τις μεγάλες ζάντες με τα χαμηλού προφίλ λάστιχα (215/45-17), η άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες είναι υψηλού επιπέδου. Στον ανοιχτό δρόμο η Laguna Estate 2,0T παρουσιάζει πολύ καλή κατευθυντικότητα, ενώ ο κινητήρας επιταχύνει το αυτοκίνητο σε ρυθμούς που θα ζήλευαν σπορ αυτοκίνητα. Ωστόσο ο οικογενειακός προσανατολισμός γίνεται αισθητός σε εκείνον που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ισχύ του κινητήρα. Στους γλιστερούς δρόμους που κυριαρχούν στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας, η Laguna Estate 2,0T χρειάζεται προσοχή με το ESP απενεργοποιημένο, καθώς το αυτοκίνητο θα σπινάρει και θα ανοίξει την τροχιά του εύκολα σε κάθε έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού. Με το ηλεκτρονικό βοήθημα σε λειτουργία κάθε "αντικοινωνική" συμπεριφορά διακόπτεται άμεσα προσφέροντας υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.

Αξίζει για :
1)To δυνατό κινητήρα
2)Tην ασφαλή οδική συμπεριφορά
3)Tους άνετους εσωτερικούς χώρους


6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »