Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/6/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/6/2005
TEST
Μηχανή αναζήτησης
Κινητήρας
Ροπή: Το ήμισυ του παντός για τέτοιου είδους αυτοκίνητα
Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων έχει περιορισμένο φάσμα περιστροφής, ωστόσο επαρκεί για την κίνηση των 2.198 κιλών του αμαξώματος.
O πετρελαιοκινητήρας του Pathfinder είναι χωρητικότητας 2,5 λίτρων και αποδίδει με τη χρήση υπερτροφοδότη 174 ίππους. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η πολύ καλή ελαστικότητα που παρουσιάζει από τις χαμηλές στροφές, κάτι που οφείλεται τόσο στο συνδυασμό του με 6τάχυτο κιβώτιο (κατόπιν παραγγελίας το Pathfinder διατίθεται και με 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο), όσο και στην αυξημένη τιμή της ροπής που εμφανίζεται στις 2.000 σ.α.λ.. Όπως είναι λογικό για κινητήρα πετρελαίου, ο θόρυβος που παράγει είναι αισθητός ενώ και η απόδοσή του στις υψηλές στροφές είναι μέτρια. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, αφού για κάθε 100 χλμ. διανυθείσας απόστασης απαιτούνται 10,8 λτ. πετρελαίου. Στη χώρα μας θα εισαχθεί το Σεπτέμβριο και ο 4λιτρος βενζινοκινητήρας που βασίζεται στη σειρά VQ (ο VQ35DE τοποθετείται στο 350Ζ και το Murano, ενώ ο 4λιτρος έχει κωδικό VQ40DE) o oποίος αποδίδει 269 ίππους και σαφώς έχει μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας.

 
 Nissan Pathfinder 2,5D
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι