Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/6/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/6/2005
TEST
Κινητήρες
Η βασική έκδοση του Fox διαθέτει τρικύλινδρο και εξαβάλβιδο κινητήρα 1.198 κ.εκ.. Είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από αλουμίνιο και αποδίδει 55 ονομαστικούς ίππους/4.750 σ.α.λ. και 108 Nm/3.000 σ.α.λ. (61 ίππους/4.700 σ.α.λ. και 117 Nm/2.980 σ.α.λ. "έγραψε" το δυναμόμετρο). Στην πράξη ο κινητήρας δεν κρύβει ότι είναι τρικύλινδρος όντας τραχύς και αρκετά θορυβώδης ενώ σχετικά λίγοι είναι οι κραδασμοί χάρη στην παρουσία ενός άξονα εξισορρόπησης (στο ρελαντί πάντως είναι αισθητές κάποιες δονήσεις). Το τράβηγμα είναι θετικό στις χαμηλές στροφές, κάτι που οφείλεται εν μέρει και στις αρκετά κοντές σχέσεις του κιβωτίου. Σε όλο το φάσμα των μεσαίων στροφών τόσο η απόκριση όσο και η ελαστικότητα είναι ικανοποιητικές. Από πλευράς κατανάλωσης τα 6,8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. μεικτής διαδρομής είναι μια καλή "επίδοση" ενώ η αυτονομία είναι αυξημένη χάρη στο ρεζερβουάρ των 50 λίτρων.

 
 VW Fox 1,2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Eσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα