ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/6/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/6/2005
Πρώτη επαφή
Οδική συμπεριφορά
Ασφαλής και ουδέτερη υπό όλες τις συνθήκες
Η συμπεριφορά του Saab 9-3 Sport Hatch σε δρόμο με στροφές δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες καταστάσεις στον οδηγό του.
Η σπορ διάσταση του Saab 9-3 Sport Hatch είναι περισσότερο εμφανής στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το σύστημα αναρτήσεών του αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός με διαιρούμενες άνω βάσεις και αντιστρεπτική, ενώ πίσω βρίσκουμε ανεξάρτητη ανάρτηση στηριγμένη σε ένα μονωμένο υποπλαίσιο, αποτελούμενη από τρεις εγκάρσιους βραχίονες και έναν διαμήκη. Επιπλέον, η Saab εφοδιάζει το 9-3 Sport Hatch με το σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης ReAxs, το οποίο επιτρέπει μια μικρή απόκλιση των δύο πίσω τροχών κατά την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή των μπροστινών, συνδράμοντας στην αποφυγή υποστροφής. Στην πράξη, κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του αυτοκινήτου, κινηθήκαμε σχεδόν για 150 χλμ. με το Sport Hatch στους βρεγμένους δρόμους της Σουηδίας. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε απολύτως ουδέτερο, προσφέροντας πολύ καλή κατευθυντικότητα υπό όλες τις συνθήκες. Σε δρόμους με στροφές, το βαρύ Σουηδικό station εντυπωσιάζει με την ασφάλεια που προσφέρει στον οδηγό του, ακόμα και με απενεργοποιημένο το TCS. Το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί με την αμεσότητά του, αν και το μεγάλο σε διαστάσεις τιμόνι χαλάει κάπως τη συνολική εικόνα. Όσον αφορά τα φρένα, αυτά αποδείχτηκαν άκρως αποτελεσματικά, με τη βοήθεια και των συστημάτων ABS, EBD και MBA (Mechanical Brake Assist).

 
  Saab 9-3 Sport Hatch
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι