Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/6/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/6/2005
Πρώτη επαφή
Κινητήρες
Mε ισχύ από 102 έως και 185 ίππους
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Leon θα αποτελείται από τρία μοτέρ βενζίνης. Πρόκειται για γνωστούς κινητήρες στα 1,6 και 2,0 λίτρα με τον πρώτο να είναι οχταβάλβιδος και να αποδίδει 102 ίππους και τον δεύτερο να υιοθετεί άμεσο ψεκασμό βενζίνης (FSI) και να αποδίδει 150 ίππους. Η μεγαλύτερου κυβισμού επιλογή είναι φυσικά ικανή να προσδώσει εντονότερα σπορτίφ χαρακτηριστικά στην κίνηση του οχήματος καθιστώντας πολύ πιο ευχάριστα τα ταξίδια. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ενώ ένα εξάρι συνοδεύει την δίλιτρη εκδοχή. Στην κορυφή φυσικά τοποθετείται η turbo έκδοση επίσης τεχνολογίας FSI στα 2,0 λίτρα με την απόδοση να φτάνει τους 185 ίππους. Πρόκειται για κινητήρα-αποκλειστικότητα της Seat ο οποίος έδειξε να είναι εξαιρετικά ισχυρός. Θα υπάρχουν όμως και δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις στα 1,9 και 2,0 λίτρα με απόδοση 102 και 140 ίππων. Ο πιο ισχυρός diesel της γκάμας θα μπορεί να επιλεχθεί και με το γνωστό κιβώτιο DSG. Στο πλαίσιο της παρουσίασης “γνωρίσαμε” και τους τρεις πετρελαιοκινητήρες οι οποίοι μας άφησαν θετικές εντυπώσεις.
H βασική επιλογή στην γκάμα του νέου Leon θα είναι ο "αειθαλής" 1.600άρης των 102 ίππων.

H κορυφαία πάντως επιλογή θα είναι αρχικά ο δίλιτρος TFSI των 185 ίππων ο οποίος κινεί πολύ γρήγορα το νέο Leon.

 
 Nέο Seat Leon
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο