• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/7/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/7/2005
Test mtx
Ford Mondeo (M)odel (Y)ear 2005
Δεύτερη νιότη
Tο Mondeo εξακολουθεί να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.
Ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας των μεσαίων τόσο όσον αφορά τη συνολική του αξία αλλά και όπως προκύπτει από την πορεία του στην αγορά, δέχτηκε μια (δεύτερη συνολική) αισθητική ανανέωση ούτως ώστε να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί.
Tο Mondeo αποτελεί ένα από τα βασικά "όπλα" της Ford από το 2001 όταν και παρουσιάστηκε. Αν και έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε, το Mondeo εξακολουθεί να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς και έτσι σε ό,τι αφορά τον συγκεκριμένο τομέα η συνταγή παρέμεινε ακριβώς η ίδια. Στην πρώτη του ανανέωση το 2003, οι σχεδιαστές της Ford επικεντρώθηκαν στο να προσδώσουν ένα περισσότερο πολυτελές ύφος στο Mondeo. Αυτήν τη φορά όμως η προσπάθεια εστιάστηκε στο να δοθεί μία περισσότερο δυναμική εικόνα στο μεσαίο της Ford. Έτσι το ανανεωμένο μοντέλο κρύβει πιο καλά τον όγκο του από το παρελθόν άσχετα από το γεγονός ότι οι αλλαγές είναι μικρές. Εκτός από τις αισθητικές αλλαγές πλέον το Mondeo διατίθεται και σε νέα έκδοση Titanium η οποία τοποθετείται ανάμεσα στην Trend και την πιο πλούσια Ghia. Οι κινητήρες παρέμειναν ως είχαν με βασικό εκείνον των 1,8 λίτρων με τους 125 ίππους και κορυφαία την έκδοση ST των 226 ίππων του τρίλιτρου κινητήρα. Το λανσάρισμα του ανανεωμένου Mondeo συνοδεύεται από έκπτωση 2.774 ευρώ στις εκδόσεις Trend, Ghia και Ghia-X με την πρώτη έτσι να είναι η φθηνότερη αυτή τη στιγμή με 17.999 ευρώ.

Οι διαφορές του M.Y. 2005
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Για χάρη της δυναμικής αφαιρέθηκαν από τα πλαϊνά του αμαξώματος τα προστατευτικά των θυρών ενώ νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες αλουμινίου.
Στο εμπρόσθιο τμήμα οι ιθύνοντες της Ford θέλησαν να εστιάσουν στην εφαρμογή δυναμικού χαρακτήρα -αφού πολυτέλεια υπήρχε ούτως η άλλως- και έτσι μέσω της υιοθέτησης νέας γρίλιας για τη μάσκα και τον προφυλακτήρα κυψελοειδούς σχεδίασης (παραπέμπει αισθητικά στην έκδοση ST), το πέτυχαν.
Τα σημεία εκείνα που στρέφονται προς την τόνωση της πολυτέλειας είναι τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία έχουν πλέον δύο οριζόντια λευκά τμήματα, ενώ η επιμήκυνση του πίσω προφυλακτήρα προς τα κάτω ώστε να φιλοξενήσει τους ανακλαστήρες έχει τον ίδιο σκοπό.

Eσωτερικό
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες σε σχέση με το M.Y. 2003 με την ποιότητα κατασκευής να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Τα υλικά του ταμπλό παραμένουν κορυφαίας επιλογής ενώ οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών επιστρατεύθηκαν για την τόνωση της φρεσκάδας του εσωτερικού χώρου.