" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/8/2005
Test mtx
Daihatsu Sirion 1,0
Μες στης πόλης τα στενά!
Η έκδοση του 1,0 λίτρου του Daihatsu Sirion προτάσσει ακόμα περισσότερο την αστική φιλοσοφία του αυτοκινήτου.
Oαστικός χαρακτήρας της νέας γενιάς του Daihatsu Sirion είναι παραπάνω από εμφανής στη μικρότερη έκδοση του Ιαπωνικού μοντέλου με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου. Το αυτοκίνητο διατηρεί τα περισσότερα χαρακτηριστικά της μεγαλύτερης έκδοσης των 1,3 λίτρων, ενώ εκτός του κινητήρα, η πιο σημαντική αλλαγή έγκειται στη σαφώς πιο προσιτή τιμή αγοράς, η οποία ανέρχεται στα 8.760 ευρώ.
Σχεδίαση μέσα-έξω
Στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, το Daihatsu Sirion 1,0 δεν διαφοροποιείται από τον "μεγάλο" του αδελφό, εκτός ίσως από τους μικρότερους τροχούς των 13 ιντσών. Περνώντας στο εσωτερικό και εδώ συναντούμε τη σύγχρονη εικόνα που έχουμε δει και στο Sirion 1,3, παρά την απουσία του "παιχνιδιάρικου" στροφόμετρου, αλλά και της ρύθμισης των εξωτερικών καθρεφτών από το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Οδική συμπεριφορά
Ο προσαρμοσμένος στο αστικό περιβάλλον χαρακτήρας του Daihatsu Sirion είναι παραπάνω από εμφανής στην οδική συμπεριφορά της έκδοσης με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά του προσδίδει μεγάλες κλίσεις, ενώ το ελαφρύ τιμόνι βοηθά στους ελιγμούς εντός πόλεως. Στον αυτοκινητόδρομο, το Ιαπωνικό αυτοκίνητο με τη βοήθεια και του ζωηρού κινητήρα μπορεί να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, με μια μικρή επιφύλαξη όμως λόγω κυρίως των μικρών τροχών που επηρρεάζουν αρνητικά την οδική συμπεριφορά.
Το εσωτερικό του Sirion 1,0 διατηρεί τα περισσότερα χαρακτηριστικά της μεγαλύτερης έκδοσης. Απουσιάζουν το στροφόμετρο και η εσωτερική ρύθμιση των εξωτερικών καθρεφτών.

Κινητήρας
Ο κινητήρας του 1,0 λίτρου με τον οποίο εφοδιάζεται η μικρότερη έκδοση του νέου Sirion αποδίδει 77 ίππους και διακρίνεται για τη "σπιρτάδα" του, αλλά και τις καλές επιδόσεις που προσδίδει στο αυτοκίνητο. Ο καλός κινητήρας του αυτοκινήτου αδικείται όμως από το πεντάρι μηχανικό κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται, το οποίο, πέρα από τις μακριές σχέσεις, δεν προσφέρει στον οδηγό του Sirion καλή αίσθηση.



Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Teaser του πρώτου ηλεκτρικού της Hyundai

Το εσωτερικό του πρώτου ηλεκτροκίνητου CUPRA

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »