• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/8/2005
Test mtx
Mazda 3 1,4 5d
Αστυφιλία...
Το Mazda 3 στη βασική του έκδοση των 1,4 λίτρων διαθέτει δυναμική σχεδίαση, καλή ποιότητα κατασκευής και σπορτιφ χαρακτηριστικά κατά τη κίνηση του στο δρόμο.
Mε το βασικό μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων, το Mazda 3, μπορεί να μην προσφέρει «δυνατές» επιδόσεις, συνδυάζει όμως όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που επιθυμεί να βρεί στο όχημα του ο σύγχρονος καταναλωτής.
Το Mazda 3 από τη πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε στους ελληνικούς δρόμους απέσπασε κολακευτικά σχόλια για τη πολύ καλή οδική του συμπεριφορά, τους άνετους χώρους αλλά και την σπορτίφ σχεδίασή του.
H βάση
Το 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων με το οποίο εφοδιάζεται το Mazda 3 στην βασική του έκδοση προορίζεται κυρίως για άνετες μετακινήσεις σε αστικές διαδρομές αφού οι επιδόσεις του δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως οι πλέον 'ικανές' ούτως ώστε να κινήσουν το όχημα σε σπορτίφ ρυθμούς. Παρόλα αυτά και σε γενικές γραμμές, ο κινητήρας είναι ελαστικός και με καλά αποθέματα ροπής. Στο δρόμο, το στιβαρό πλαίσιο, το εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης και η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση συνδυάζονται άριστα με το κινητήρα των 1,4 λίτρων προσδίδοντας στον οδηγό ευχαρίστηση σε κάθε είδους διαδρομή. Βέβαια, στις υψηλές στροφές λειτουργίας ο κινητήρας δείχνει να «κουράζεται» κάπως και πολλές φορές -εάν επιθυμείς να κινηθείς γρήγορα- απαιτείται γρήγορη εναλλαγή των σχέσεων ούτως ώστε να κρατήσεις ψηλά τις στροφές.
Το Mazda 3 στη βασική του έκδοση των 1,4 λίτρων διαθέτει δυναμική σχεδίαση, καλή ποιότητα κατασκευής και σπορτιφ χαρακτηριστικά κατά τη κίνηση του στο δρόμο.

Κινητήρας
Το 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων με το οποίο εφοδιάζεται το Mazda 3 αποδίδει σύμφωνα με το κατασκευαστή 84 ίππους και 122 Nm ροπής. Bάση των μετρήσεων που πραγματοποίησε το περιοδικό μας ο εν λόγω κινητήρας στο δυναμόμετρο απέδωσε 2 ίππους παραπάνω (86) και 8 Nm ροπής (130).Συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με πολύ καλή αίσθηση. Στη πράξη πέραν του υψηλού θορύβου που ενδέχεται να ενοχλήσει τους επιβάτες στο εσωτερικό -κυρίως σε πολύωρες μετακινήσεις- ο κινητήρας προσφέρει επιδόσεις που δεν ικανοποιούν απόλυτα για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Το ρεζουμέ
Το Mazda 3 στη βασική του έκδοση των 1,4 λίτρων αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση για τη κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων, αφού διαθέτει δυναμική σχεδίαση, καλή ποιότητα κατασκευής και σπορτιφ χαρακτηριστικά κατά τη κίνηση του στο δρόμο.Μπορεί οι επιδόσεις να μην είναι οι καλύτερες δυνατές αλλά η οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή. Το ποσό της τάξεως των 14.490 ευρώ που απαιτείται για την απόκτηση του «μικρού» Mazda 3 κρίνεται λογικό.