Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/11/2005
Test mtx
Seat Leon 1,6
Σύγχρονος σχεδιασμός και εντυπωσιακή εμφάνιση για το νέο Leon.
LEO Na ξεχωρίσω και να ξεχωρίσω απόλυτα. Αυτό σκέφτηκε προφανώς η Seat για το νέο Leon, το οποίο δεν είναι απλώς η δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου της αλλά μια νέα σελίδα στην ιστορία της.
Συχνά, όταν αναφερόμαστε στα οχήματα της Seat, "στεκόμαστε" στη σπορτίφ αισθητική και το δυναμικό ύφος που έχουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας. Μπροστά στο νέο Leon οι φράσεις αυτές φαντάζουν απλώς κλισέ, διότι αυτό το όχημα είναι ο γνήσιος εκφραστής των παραπάνω αξιών της Seat.
Εκ νέου πεντάθυρο
Για μία ακόμη φορά η εταιρεία προτίμησε το πεντάθυρο αμάξωμα αυτή τη φορά με πιο σαφείς επιρροές από την κλάση των κουπέ σχημάτων, κάτι που οφείλεται στην κρυμμένη χειρολαβή της πίσω πλαϊνής πόρτας. Διατηρείται λοιπόν ένας οικογενειακός χαρακτήρας σε ένα σύνολο το οποίο "φωνάζει" από μακριά ότι έχει σπορ προσανατολισμό. Εμείς δοκιμάζουμε την έκδοση των 1,6 λίτρων με 102 ονομαστικούς ίππους, η οποία τιμάται 15.700 ευρώ (τιμή χωρίς την έκπτωση των 800 ευρώ).
Μας άρεσε
Η μοναδική εξωτερική εμφάνιση, οι επιδόσεις, η οδική συμπεριφορά και η τιμή αγοράς.
Δεν μας άρεσε
Ο θόρυβος και οι ανάγκες του κινητήρα σε καύσιμο, τα σκληρά καθίσματα

Πολύ καλός ο βασικός 1.600άρης
Το οκταβάλβιδο μηχανικό σύνολο MPI (πολλαπλός και όχι άμεσος ψεκασμός) των 1,6 λίτρων κινεί με άνεση το αμάξωμα και χωρίς να αναδεικνύει την αύξηση του συνολικού βάρους κατά 20 και πλέον κιλά. Η κοντή κλιμάκωση των σχέσεων του χειροκίνητου κιβωτίου αλλά και η ικανοποιητικό ποσότητα ροπής σε ένα χαμηλό φάσμα περιστροφής είναι οι αιτίες για τις πολύ καλές επιδόσεις που εμφάνισε το όχημα. Το κόστος για τα οφέλη αυτά εντοπίζεται στον υψηλό θόρυβο και την υψηλή κατανάλωση.

 
 Seat Leon 1,6
Σπονδή στο βωμό του design
Εσωτερικό
Χώροι: Μικρές μεταβολές
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια