Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/12/2005
Πρώτη επαφή
Καιρός… για δράση!
Οδική συμπεριφορά
Πιο άνετα… στο δρόμο
Στην άσφαλτο…
Με αρκετά σταθερό πάτημα στο δρόμο, με προβλέψιμες αντιδράσεις, αλλά και μικρές κλίσεις στις στροφές, χάρη στη "σφιχτή" ρύθμιση της ανάρτησης, το νέο ελεύθερου χρόνου όχημα της Fiat, το Sedici, θα ικανοποιήσει τον οδηγό του σε ό,τι αφορά στα ασφάλτινα χαρακτηριστικά του. Ο κινητήρας των 1,6 λτ. -107 ίπποι- αν και εμφανίζει ικανοποιητικό τράβηγμα, δείχνει από τα πρώτα μέτρα, πως του χρειάζονταν μερικά "αλογάκια" ακόμα για να κάνει καλά τη δουλειά του. Μέτριες εντυπώσεις, τέλος, αφήνουν το σύστημα διεύθυνσης και ο υψηλός θόρυβος του κινητήρα.
Στο χώμα….
Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι το νέο Sedici δεν είναι “καθαρόαιμο” εκτός δρόμου όχημα. Μπορεί να κινηθεί αρκετά ευχάριστα μόνο σε πατημένο χώμα, καθώς οι μικρές διαδρομές της ανάρτησης και το χαμηλό -σχετικά- ύψος του αμαξώματος από το έδαφος δε επιτρέπουν "επικίνδυνες" αποστολές.
Τετρακίνηση
Το νέο Sedici είναι υπό κανονικές συνθήκες προσθιοκίνητο. Ανάμεσα όμως σε οδηγό και συνοδηγό υπάρχει ένας διακόπτης 3 σταδίων. Στο 1ο στάδιο, 2WD, μεταφέρεται όλη η ροπή στους εμπρός τροχούς. Στο 2ο στάδιο, AUTO, η ροπή κατανέμεται σε όλους τους τροχούς, ανάλογα όμως με τις συνθήκες πρόσφυσης, ενώ στο 3ο στάδιο, LOCK, το σύστημα "κλειδώνει" μεταφέροντας τη ροπή ισόποσα στους 2 άξονες σε ποσοστό 50% - 50% μέχρι όμως τα 60 χλμ./ώρα.

 
 Fiat Sedici & Panda Cross
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Fiat Panda Cross