Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/12/2005
Test mtx
Στο λάκκο των… λεόντων
Στο δρόμο
Focus
Οδική συμπεριφορά
Όταν το ζητούμενο είναι πρωτίστως η ικανοποίηση του οδηγού από τον τρόπο που στρίβει το κάθε όχημα, τότε το Focus και το Leon έχουν τον πρώτο λόγο. Από πλευράς ανάρτησης το Leon ίσως είναι ένα "κλικ" πιο σφικτό, ενώ μια ακόμη διαφορά ανάμεσα στο Seat και το Ford είναι ότι, το πρώτο σε κάποιες περιπτώσεις εμφανίζει λίγο πιο έντονη τάση για "παιχνίδι" με την υπερστροφή. Το Focus είναι σχετικά καλύτερο σε ό,τι αφορά στην αίσθηση του τιμονιού.
307
Άνεση
Από πλευράς άνεσης οι δύο εκπρόσωποι της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τα πρωτεία. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υστερεί σε οδική συμπεριφορά, το Megane είναι το πιο άνετο και απορροφά με καλύτερο τρόπο τις οδικές ανωμαλίες. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το 307, το οποίο πάντως δείχνει πιο ισορροπημένο ανάμεσα στην άνεση και στο καθήκον για παροχή καλής οδικής συμπεριφοράς. Το τιμόνι του Renault έχει σχετικά απότομες επιστροφές στη θέση της ευθείας.
Φρένα
Μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης από ταχύτητα 100 χλμ/ώρα εξασφαλίζει το Focus (40,3 μέτρα) με διαφορά 0,1 μέτρου από το Leon και 0,5 από το Megane.
Θόρυβος
Στο Megane (φωτό κινητήρας) εμφανίστηκαν τα χαμηλότερα συνολικά επίπεδα θορύβου, ενώ με κάποια διαφορά τα πιο θορυβώδη είναι το Leon και το Focus.

Κινητήρες - Επιδόσεις
Μακράν ο πιο ισχυρός είναι ο Ti-VCT κινητήρας των 1,6 λίτρων του Focus (φωτό), ακολουθούμενος από το μοτέρ του Megane. Από πλευράς επιδόσεων πρωτεύει συνολικά το Leon με το Megane να έχει όμως το ταχύτερο 0-100 χλμ/ώρα.

 
 Το νέο Seat Leon και 3 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο